گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی M22 معرفی شد - تکفارس 
گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی M22 معرفی شد - تکفارس 

گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی M22 معرفی شد

افشین نوری
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 09:27
گلکسی M22

سامسونگ از جدیدترین گوشی سری M خود یعنی گلکسی M22 رونمایی کرد. این گوشی میان‌رده دارای مشخصات خوبی از جمله یک نمایشگر بزرگ ۲۰:۹، سیستم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ است. به نظر می‌رسد گلکسی M22 نسخه تغییر نام یافته گلکسی A22 باشد.

مشخصات گلکسی M22

گوشی گلکسی M22 دارای ابعادی برابر ۱۵۹.۹x7x 8.4 میلیمتر و وزن ۱۸۶ گرم است. این هندست مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن اچ‌دی پلاس (۷۲۰ x 1600 پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. ناچ موجود در بالای این نمایشگر میزبان یک گوشی سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است و سیستم دوربین پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین  التراواید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه و دو دوربین عمقی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

گلکسی M22

مطالب مرتبط:

کار پردازش گلکسی M22  را یک تراشه ۲ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای بر عهده دارد  که احتمالا همان چیپست هلیو G80 است و در کنار آن شاهد ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستیم. در بخش نرم‌افزار نیز رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا می‌شود.

انرژی گلکسی M22 را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات تامین می‌کند. سایر مشخصات این گوشی شامل پشتیبانی از سیم کارت دوگانه، اتصال ۴G VoLTE، بلوتوث ۵.۰، وای‌فای ۵، اتصال NFC، پورت USB-C، شیار کارت میکرو اس‌دی، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و یک حسگر اثر انگشت کناری می‌شوند.

قیمت گلکسی M22 هنوز اعلام نشده است، اما ما می‌دانیم که این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید