آیپد مینی ۶ از قلم اپل پنسل استاندارد پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
آیپد مینی ۶ از قلم اپل پنسل استاندارد پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 

آیپد مینی ۶ از قلم اپل پنسل استاندارد پشتیبانی خواهد کرد

مجتبی بوالحسنی
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - 20:14
آیپد مینی ۶

تصویر جدید فاش شده از آیپد مینی ۶ اپل، نشان می‌دهد این محصول احتمالا از قلم اپل‌ پنسل پشتیبانی خواهد کرد.

اگرچه احتمال معرفی نسل ششم آیپد مینی در رویداد این هفته‌ی اپل خیلی کم‌ است، اما تصاویر جدیدی از این محصول فاش شده که نمای ظاهری آن را به‌ ما نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط:

آیا این طرح نهایی آیپد مینی ۶ است؟

یکی از کاربران توییتر و همچنین وب‌سایت مک‌رومرز تصویری را منتشر کرده‌اند که طراحی جدید آیپد مینی ۶ را به‌ ما نشان می‌دهد. البته شکل ظاهری این دستگاه در تصویر مورد اشاره با تصاویری که قبلا از این محصول منتشر شده کمی تفاوت دارد.

بزرگ‌ترین تغییر اعمال شده در این تبلت، جابه‌جا شدن محل قرارگیری دکمه‌های تنظیم صدا است که پیش‌ از این انتظار می‌رفت در لبه‌ی سمت راست دستگاه قرار داشته باشند. اما حالا با توجه به این تصویر جدید، دکمه‌های کنترل صدا در لبه‌ی بالای دستگاه تعبیه شده‌اند.

همچنین به‌نظر می‌رسد این محصول از قلم استاندارد اپل پنسل نیز پشتیبانی خواهد کرد. در شایعات قبل به این نکته اشاره شده بود که اپل در حال کار روی یک قلم استایلوس کوچک‌تر برای آیپد مینی جدید است، اما از آنجا که لبه‌ی بالایی دستگاه اکنون میزبان دکمه‌های تنظیم صدا شده، به‌نظر می‌رسد برنامه‌ی اپل برای ساخت قلم استایلوس کوچک‌تر لغو شده است.

در رندرهای منتشر شده از شرکت سازنده‌ی قاب محافظ آیپد، شاهد استفاده از یک نمایشگر تمام صفحه در آیپد مینی جدید هستیم که حاشیه‌های آن نسبت به نسل قبل بسیار کم شده است. همچنین خبری از دکمه‌ی هوم نیست و گفته می‌شود سنسور اثر انگشت در این دستگاه با دکمه‌ی پاور یک‌پارچه شده است. از دیگر ویژگی‌های آیپد مینی ۶ که در شایعات به آن‌ اشاره شده می‌توان به بلندگوهای استریو اشاره کرد.

در بدنه‌ی پشتی این محصول نیز شاهد یک دوربین تکی و میکروفون به‌همراه یک فلش ال‌ای‌دی هستیم. لازم به ذکر است که در رندرهای قبلی آیپد مینی ۶ اثری از فلش ال‌ای‌دی در کنار دوربین این دستگاه نبود. بر اساس تصاویری که اخیرا از محصول مورد اشاره منتشر شده، انتظار می‌رود این تبلت از طراحی شبیه به آیپد ایر بهره ببرد.

البته باید توجه داشته باشید که این اطلاعات به‌طور رسمی تایید نشده و هنوز نمی‌توانیم در مورد واقعی بودن آن با اطمینان نظر دهیم. این موضوع در مورد قیمت و رنگ‌های احتمالی آیپد مینی ۶ نیز صدق می‌کند.

اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، انتظار داریم آیپد مینی ۶ در پنج رنگ روانه‌ی بازار شود. بدین ترتیب این محصول در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، رزگلد، طلایی و آبی آسمانی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

همچنین گفته شده که قیمت مدل وای‌فای ۶۴ گیگابایتی این تبلت ۳۹۹ دلار تعیین شده است. مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیپد مینی ۶ نیز با قیمت ۵۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت مدل سیم‌کارت خور ۶۴ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه نیز به‌ترتیب ۵۲۹ دلار و ۶۷۹ دلار خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که امروز از این تبلت فاش شده، انتظار می‌رود در ماه نوامبر شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

نظر شما در مورد آیپد مینی ۶ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس

منبع: PhoneA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید