سونی برنامه مشخصی برای خودرو مفهومی ویژن S ندارد - تکفارس 
سونی برنامه مشخصی برای خودرو مفهومی ویژن S ندارد - تکفارس 

سونی برنامه مشخصی برای خودرو مفهومی ویژن S ندارد

مهدی حلوائی
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - 10:25
خودوری مفهومی سونی ویژن S

فعالیت سونی در بازار خودروها کماکان ادامه داشته و این کمپانی ژاپنی در حال حاضر بر ساخت خودروی مفهومی ویژن S تمرکز کرده است. آخرین اخبار منتشرشده از این خودرو مربوط به تصاویر افشاشده از آن در ماه می (اردیبهشت) گذشته بود اما حالا سونی توضیحات بیشتری را در مورد این خودرو ارائه داده است.

براساس صحبت‌های ایزومی کاوانیشی، نایب رئیس شرکت سونی، این شرکت در حال حاضر در مرحله‌ی تحقیق و توسعه‌ی خودروی ویژن S قرار دارد. به‌نظر می‌رسد که سونی قصد دارد تا با ساخت این خودرو‌ی مفهومی، توانایی‌های خود در این بازار را به نمایش بگذارد.

قرار است که ویژن S به سیستم صوتی ۳۶۰ درجه و اتصالات ۵G با قابلیت اتصال به شبکه‌ی پلی استیشن مجهز شود. سونی در نظر دارد تا در این خودرو امکان اجرای فیلم، موزیک و بازی را فراهم سازد. البته توجه داشته باشید که سونی قصد عرضه‌ی این خودرو به بازار را نداشته و از آن تنها برای آزمایش سیستم سرگرمی خود استفاده خواهد کرد.

خودوری مفهومی سونی ویژن S

آقای کاوانیشی در این خصوص اعلام کرده که سونی فعلاً در حال بررسی فرصت‌های موجود برای ایجاد سیستم سرگرمی مخصوص ویژن S می‌باشد. به‌نظر می‌رسد که هدف اصلی سونی تولید سیستم سرگرمی پیشرفته و مدرن و فروش آن به دیگر شرکت‌های خودروسازی است. قرار است که جزئیات بیشتر پروژه‌ی ویژن S در نمایشگاه CES اعلام شود.

نظر شما در مورد خودروی مقهومی ویژن S چیست؟ آیا شرکت‌های خودروسازی از فناوری سرگرمی پیشرفته سونی در خودروهای خود استفاده خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید