رندرهای جدید سری شیائومی ۱۱T فاش شد - تکفارس 
رندرهای جدید سری شیائومی ۱۱T فاش شد - تکفارس 

رندرهای جدید سری شیائومی ۱۱T فاش شد

افشین نوری
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - 09:46
شیائومی 11T

شیائومی قرار است گوشی‌های سری ۱۱T خود را در تاریخ ۱۵ سپتامبر معرفی کند و ما اخیراً شاهد افشای رندرهای این سری بوده‌ایم. حالا منبعی به نام Snoopy رندرهای جدید از این سری منتشر کرده است که در ادامه به آن‌ می‌پردازیم.

رندرهای جدید نشان می‌دهند که گوشی‌های شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو دارای طراحی مشابهی هستند و هر دو مدل سه رنگ‌بندی خاکستری، آبی و سفید خواهند داشت.

مطالب مرتبط:

همانطور که مشاهده می‌کنید در جلوی این دو گوشی یک سوراخ هول پانچ مرکزی برای میزبانی از دوربین سلفی وجود دارد و در پشت آن‌ها یک سیستم دوربین مستطیلی‌شکل سه‌گانه قابل‌مشاهده است. همچنین هر دو گوشی از یک سنسور اثر انگشت کناری بهره خواهند برد.

شیائومی 11T

مشخصات شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو (شایعات)

ما براساس شایعات می‌دانیم که شیائومی ۱۱T پرو مجهز به یک نمایشگر اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ وات خواهد بود. این گوشی در بخش دوبین از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت بهره خواهد برد.

اما در مورد شیائومی ۱۱T انتظار می‌رود که مشخصات آن تقریبا مشابه مدل پرو باشد به‌جز دوربین اصلی که احتمالا یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو مدل ظاهراً سه سال پشتیبانی از اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی ارائه خواهند کرد.

شیائومی هنوز هیچ صحبتی درباره گوشی‌های شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو نکرده است، اما انتظار می‌رود این شرکت چینی بعد از معرفی این گوشی‌ها، از هندست شیائومی ۱۱ لایت ۵G و تبلت می پد ۵ خود نیز رونمایی کند.

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید