کمپانی دل لپ تاپ های مقاوم و سری خود را معرفی کرد - تکفارس 
کمپانی دل لپ تاپ های مقاوم و سری خود را معرفی کرد - تکفارس 

کمپانی دل لپ تاپ های مقاوم و سری خود را معرفی کرد

taham
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - 16:49
کمپانی دل لپ تاپ های مقاوم و سری خود را معرفی کرد

کمپانی دل در روز های اخیر از یک مدل از لپ تاپ های خود رونمایی کرد به نام  latitude Rugged Extreme که این نوع لپ تاپ را مخصوص شرایط سخت و سری ساخته است شرایطی مانند حضور در مناطق جنگی و همچنین حمل اطلاعات سری و نظامی بسیار مهم. در ادامه بیشتر بخوانید.

طبق اطلاعات داده شده توسط این کمپانی در مورد محصول جدید که معرفی کرده است ما به طور خلاصه اطلاعاتی را گزیده کرده ایم که در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ابتدا در مورد بدنه آن صحبت خواهیم کرد که با استفاده از اولترا-پلیمرهای ضد ضربه و آلیاژ منیزیم ساخته شده اند و بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه خبری دل، از ارتفاع ۱٫۸۲ متری بر روی آن ها تست سقوط انجام شده است. پورت های مهر و موم شده نیز با نسل چهارم سیستم مدیریت حرارتی QuadCool دل ترکیب شده اند تا امکان استفاده از آن را در دماهای مختلف وجد داشته باشد باید گفت که این لپ تاپ در دماهای بین منفی ۲۹ درجه تا مثبت ۶۹ درجه می تواند کار کند که هر دو عدد نشان دهنده شرایط سختی هیتند.

این مجموعه شامل یک تبلت بسیار مقاوم هم هست که تمام شرایط مقاومتی دستگاه لپ تاپ را دارد و وی تواند در شرایط سخت گفته شده دوام بیاورد و مورد استفاده قرار گیرد.

کمپانی دل لپ تاپ های مقاوم و سری خود را معرفی کرد

مدیر بخش فروش و بازاریابی محصولات ویژه و با دوام کمپانی دل اینگونه در مورد این دو محصول سخن میگوید:”این شکل طراحی فیزیکی مقاوم و جدید بر اساس بازخوردهای دریافت شده از سوی کاربران ما در این زمینه توسعه یافته اند. این دو دستگاه، ضد گرد و غبار هستند و در باد و باران نیز قابل استفاده می باشند.”

بهتر است کمی هم در مورد سخت افزار این دو محصول صحبت کنیم شاید شما روزی تصمیم گرفتید یکی از این محصولات را خریداری کنید!این دستگاه های ۱۲ و ۱۴ اینچی جدید به پردازنده های هسول اینتل مجهز شده اند و دارای گزینه های حافظه در محدوده بین ۴ تا ۱۶ گیگابایت هستند و حداکثر فضای ۵۱۲ گیگابایت را برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار دارند. هر دو از وب کم های Full HD بهره می برند و در عین حال، لپ تاپ-تبلت تبدیل پذیر ۱۲ اینچی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش می باشد.

کمپانی دل لپ تاپ های مقاوم و سری خود را معرفی کرد

کمپانی دل لپ تاپ های مقاوم و سری خود را معرفی کرد

این طراحی انجام شده توسط دل را قبلا هم در محصولات تولیدی این کمپانی دیده بودیم یعنی محصولات تبدیل شوند ه و دستگاهایی که میتوانند به دو وسیله مجزا تبدیل شوند مانند  Latitude XT3 که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد، از یک لولای دو جهته برای چرخش نمایشگر و تغییر حالت بین فرم های لپ تاپ و تبلت استفاده می کرد. بهرحال با این دستگاه تبدیل پذیر Latitude Rugged Extreme جدید، کمپانی دل گامی به همان اندازه منحصر به فرد را برمی دارد، اما شاید رویکرد مستقیم تری را در پیش گرفته باشد. نمایشگر LCD در یک قاب نگهداری شده است که با وارد کردن یک تلنگر به لولا، معکوس شده و پشت آن بر بالای کیبورد قرار می گیرد.

کمی هم باید در مورد صفحه نمایش این دستگاه صحبت کنیم که برای شرایط سخت طراحی شده است صفحه نمایش ۱۲ اینچی این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که قابلیت تشخیص چند لمس را در یک زمان مشخص یا بهتره بگم همزمان را دارد و از توع مقاومتی است و این به این خاطر است که وقتی شما در دمای منفی  ۲۹ درجه به کار با دستگاه مشغول هستید حتما دست کش به دست دارید و آن هم یک دست کش ضخیم پس اینجا دیگر حرارتی انتقال نمی یابد و در این شرایط فشار جای حرارت را باید بگیرد و تکنولوژی لمسی خازنی در این مورد اصلا کاربردی ندارد.

این محصول با صفحه نمایشگر ۱۴اینچی هم روانه بازار خواهد شد تا در کنار دستگاه ۱۲ اینچی قدرت انتخاب بیشتری را در اختیار خریدار قرار دهد قیمت احتمالی این دو ستگاه هم بدین شرح است که دستگاه ۱۲ اینچی با حدود قیمت ۳۶۵۰ دلار خواهد بود و دستگاه ۱۴ اینچی حدود ۳۴۵۰ دلار خواهد بود و چند ماه دیگر در بازار عرضه خواهند شد و به روش خواهند رسید.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.