سامسونگ ظاهراً در حال کار روی یک گوشی نوت جدید است - تکفارس 
سامسونگ ظاهراً در حال کار روی یک گوشی نوت جدید است - تکفارس 

سامسونگ ظاهراً در حال کار روی یک گوشی نوت جدید است

افشین نوری
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - 09:50
سامسونگ ظاهراً در حال کار روی یک گوشی نوت جدید است - تکفارس 

آیس یونیورس (Ice Universe) فاش کرده است که سامسونگ ظاهراً در حال کار روی یک مدل بعدی گلکسی نوت ۲۰ است.

این فرد به نقل از یک منبع آگاه که ظاهراً دسترسی به اطلاعات زنجیره تامین یک دستگاه گلکسی نوت جدید داشته است این ادعا را کرده، ولی هنوز مشخص نیست که این دستگاه همان گلکسی نوت ۲۱ خواهد بود یا نوت ۲۲.

همانطور که می‌دانید گلکسی نوت ۲۰ سال گذشته معرفی شد و با وجود اینکه هنوز سامسونگ به‌طور رسمی کنسل شدن سری نوت را اعلام نکرده است اما شواهدی وجود دارند مه این موضوع را تائید می‌کنند.

اوایل امسال، یکی از مدیران سامسونگ گفته بود که این شرکت در سال ۲۰۲۱ هیچ گوشی نوتی معرفی نخواهد کرد و بسیار سخت است که سامسونگ در طول یکسال چند پرچمدار با قلم S Pen معرفی کرد. البته کمبود تراشه در بازار هم یکی از دلایل این موضوع بوده است.

مطالب مرتبط:

با وجود این، گوشی‌های گلکسی S21 الترا و گلکسی زد فولد ۳ مدل‌‌هایی هستند که به‌خوبی توانسته‌اند جای سری گلکسی نوت را بگیرند.

آیا معرفی یک گلکسی نوت ۲۱ به معنای عدم معرفی گلکسی S22 است؟

به‌تازگی یک یوتیوبر معروف به نام Jimmy Is Promo گفته است که سری نوت هرگز کنسل نشده و سامسونگ قصد دارد هر سال سری گلکسی S و گلکسی نوت را جایگزین همدیگر بکند و این همان چیزی است که علاقمندان این گوشی‌ها هم خواستار آن هستند.

یکی از مدیران اجرایی سامسونگ به نام Koh Dong-jin نیز اخیراً گفته بود که سری نوت در سال ۲۰۲۲ باز خواهد گشت و زمان معرفی آن ممکن است دچار تغییر شود.

همچنین قبلا گزارش وجود داشته مبنی بر اینکه هیچ نشانه‌ای از کنسل شدن سری گلکسی نوت در دست نیست و نشان تجاری این سری تا آوریل ۲۰۲۳ معتبر است. در حال حاضر بسیار سخت است که درباره سرنوشت سری نوت چیزی بگوییم. با وجود اینکه سامسونگ اولویت خود را روی گوشی‌های تاشو گذاشته است، اما گوشی‌های سنتی این شرکت همچنان طرفداران زیادی در بین مشتریان دارند و بخش بزرگی از فروش‌ها مربوط به این گوشی‌ها می‌شود.


منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.