آپدیت جدید ویندوز ۱۱ ایزو با تغییرات جدید منتشر شد - تکفارس 
آپدیت جدید ویندوز ۱۱ ایزو با تغییرات جدید منتشر شد - تکفارس 

آپدیت جدید ویندوز ۱۱ ایزو با تغییرات جدید منتشر شد

افشین نوری
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - 11:14
ویندوز ۱۱

مایکروسافت به‌تازگی سیستم عامل ویندوز ۱۱ ایزو خود را به بیلد ۲۲۴۵۴ ارتقا داده است و تغییراتی را در آن ارائه کرده است که به شرخ زیر است:

تغییرات و بهبودها:

  • با راست کلیک کردن روی سطل آشغال دسکتاپ می‌توانند از یک منوی متنی مدرن استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

  • با راست کلیک کردن روی Network share در محل فایل اکسپلورر، یک گزینه جدید برای پین کردن آن مشاهده خواهید کرد که برای دسترسی سریع‌تر به آن ارائه شده است.

ویندوز ۱۱

  • ارائه یک آپدیت جدید برای IME کره‌ای با ایجاد تغییراتی در فیدیک ویندوز اینسایدر. این کار باعث خواهد شد تا تجربه وارد کردن داده‌ها برای کاربران کره‌ای ویندور ۱۱ راحت‌تر و قابل‌اعتمادتر شود.

ویندوز ۱۱

  • نسخه به‌روز شده IME کره‌ای از طراحی بصری جدید ویندوز ۱۱ تبعیت می‌کند و همچنین از حالت تاریک و یک گزینه بصری جدید پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت همچنین سازگاری و عملکرد دستگاه‌ را بهبود خواهد بخشید. نسخه به‌روز شده IME کره‌ای، ابتدا برای زیرمجموعه‌ای از اینسایدرهای کانال توسعه‌دهندگان ارائه می‌شود تا آن‌ها سریع‌تر بتوانند مشکلات احتمالی موجود در آن را شناسایی کنند. در ادامه، این قابلیت برای همه اعضای کانال توسعه‌دهندگان عرضه خواهد شد. برای این استفاده از این قابلیت، فیدبک‌های خود را از طریق گزینه Feedback Hub در مسیر Input and Language > Text Input وارد کنید.

اینستاگرام تکفارس

تلگرام تکفارس

منبع: Ms Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید