با به‌روزرسانی سامسونگ گلکسی A52s 5G رم مجازی دریافت کنید - تکفارس 
با به‌روزرسانی سامسونگ گلکسی A52s 5G رم مجازی دریافت کنید - تکفارس 

با به‌روزرسانی سامسونگ گلکسی A52s 5G رم مجازی دریافت کنید

مهدی ملکی
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - 10:02
سامسونگ گلکسی A52s 5G

یکی از محبوب‌ترین ترندهای حال حاضر گوشی‌های اندرویدی که در سراسر جهان عرضه می‌شوند، اضافه کردن ویژگی پشتیبانی از رم مجازی از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری است. تعداد زیادی از تولید کنندگان چینی طی چند وقت اخیر دست به این اقدام زده‌اند و اکنون نوبت سامسونگ است که به صف آن‌ها بپیوندد.

آخرین به‌روزرسانی گلکسی A52s 5G این ویژگی را تحت نام رم پلاس (RAM Plus) به دستگاه اضافه می‌کند. به این وسیله شما می‌توانید ۴ گیگابایت رم بیشتر را به واسطه حافظه داخلی گوشی در اختیار بگیرید.

گلکسی A52s 5G برخلاف گلکسی A52 5G مجهز به تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون ۷۷۸G است که یک پردازنده ۶ نانومتری ساخت TSMC با چهار هسته پردازشی Kryo 670 (مبتنی بر Cortex-A78) و پردازنده گرافیکی قدرتمند آدرنو ۶۴۲L و مودم X53 5G (با سرعت دانلود حداکثر ۳.۳ گیگابیت‌برثانیه) است. بد نیست بدانید که اسنپدراگون ۷۵۰G از دو هسته میان‌رده A77 و یک هسته گرافیکی آدرنو ۶۱۹ بهره می‌برد و با استفاده از فناوری ۸ نانومتری سامسونگ ساخته شده است.

سامسونگ در کنار تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G از سه پیکره‌بندی ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی برای گلکسی A52s 5G استفاده کرده است که حافظه داخلی آن با استفاده از یک کارت میکرو SD قابل افزایش است.

ارتقا دیگری که در گلکسی A52s 5G نسبت به گلکسی A52 5G رخ داده مربوط به شارژ سریع ۲۵ واتی آن می‌شود. هرچند گلکسی A52 5G هم به‌لحاظ فنی از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، اما فقط با یک آداپتور ۱۵ واتی در جعبه عرضه شده است.

البته ظرفیت باتری گلکسی A52s 5G هیچ تغییری نکرده است و ما همچنان شاهد یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی روی این گوشی هستیم. سامسونگ ادعا کرده است که این باتری می‌تواند تا دو روز شارژدهی داشته باشد. گلکسی A52 5G قبلاً در تست‌های مربوط به باتری توانسته بود با یک بار شارژ به مدت ۱۱۱ ساعت دوام بیاورد. شما می‌توانید سایر ویژگی‌های این دستگاه را از این صفحه مشاهده کنید.

سامسونگ گلکسی A52s 5G

این ویژگی مدت‌هاست که در دنیای کامپیوترها به کار گرفته می‌شود و اکنون درون دنیای گوشی‌های هوشمند نیز عملکرد و اساس مشابهی دارد. در حقیقت اکنون این سوال مطرح است که چه چیزی باعث شده است تا سال ۲۰۲۱ به همان بازه زمانی تبدیل شود که شرکت‌های تولید کننده گوشی به سمت استفاده از آن در محصولات اندرویدی متمایل شوند؛ آیا اکنون سرانجام حافظه‌های گوشی‌های هوشمند به همان اندازه‌ای که انتظار می‌رفت، پرسرعت شده‌اند؟

به هر حال پاسخ هر چه که باشد، اکنون شما تقریباً می‌توانید «رم بیشتری را دانلود کنید». این کنایه‌ای آشکار به دوران کلاسیک است که کاربران به دنبال انجام این کار در رایانه‌های شخصی خود بودند و نتایج جست‌وجوهای اینترنت همیشه به این واقعیت اشاره می‌کرد.

سامسونگ گلکسی A52s 5G

نسخه این به‌روزرسانی نرم‌افزاری A528BXXU1AUH9 است و امروز برای کاربران ساکن هند عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی همچنین ثبات دوربین را افزایش خواهد داد. با توجه به حجم ۲۵۰ مگابایتی این به‌روزرسانی،‌ نمی‌توان انتظاری مواردی فراتر از این را داشت. به محض انتشار این به‌روزرسانی برای سایر نقاط، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.