انتقال چت‌های واتس اپ از اندروید به آی او اس به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود - تکفارس 
انتقال چت‌های واتس اپ از اندروید به آی او اس به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود - تکفارس 

انتقال چت‌های واتس اپ از اندروید به آی او اس به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود

افشین نوری
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - 20:26
Whatsapp

واتس اپ اخیراً امکان انتقال چت‌ها از دستگاه‌های آی او اس به برخی دستگاه‌های سامسونگ را فراهم کرده بود. حالا خبرها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد قابلیت مذکور را بیش از پیش توسعه دهد.

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که واتس اپ در حال توسعه قابلیت انتقال چت‌های خود است و به‌زودی به کاربران اندرویدی اجازه خواهد داد تا چت‌های خودشان را به دستگاه‌های آی او اس منتقل کنند.

مطالب مرتبط:

هنوز هیچ تاریخ رسمی برای عرضه این قابلیت اعلام نشده، اما احتمالاً در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در این زمینه خواهیم شنید.

ضمناً انتظار می‌رود که برخلاف قابلیت انتقال چت‌ها از آی او اس به اندروید، انتقال چت‌ها از اندروید به آی او اس فقط محدود به گوشی‌های سامسونگ نباشد و همه گوشی‌های مدرن اندرویدی از آن پشتیبانی کنند. البته این کار احتمالاً نیاز به شرایطی خواهد داشت که یکی از آن‌ها اتصال دستگاه اندرویدی به آی او اس از طریق یک کابل USB-C به لایتنینگ خواهد بود. ضمن اینکه مثل اپلیکیشن اسمارت سوئیچ سامسونگ، نیاز به یک اپلیکیشن اختصاصی برای این انجام کار روی دستگاه‌های آی او اس خواهد بود.

بنابراین در کوتاه‌مدت انتظار می‌رود که واتس اپ به‌تدریج قابلیت انتقال چت‌ها از آی او اس به اندروید را توسعه دهد و آن را برای دستگاه‌های غیرسامسونگی نیز عرضه کند. هرچند واتس اپ زمان دقیقی برای این کار مشخص نکرده است، اما تائید کرده که قابلیت مذکور را برای همه گوشی‌های اندرویدی عرضه خواهد کرد.
اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید