پشتیبانی نرم افزاری ۴ ساله شیائومی از گوشی های سری می ۱۱T -
پشتیبانی نرم افزاری ۴ ساله شیائومی از گوشی های سری می ۱۱T -

پشتیبانی نرم افزاری ۴ ساله شیائومی از گوشی های سری می ۱۱T

مهدی حلوائی
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - 16:47
شیائومی می 11T

شیائومی امروز در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که گوشی‌های می ۱۱T و می ۱۱T پرو از سه به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید بهره‌مند شده و تا چهار سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. قرار است که جدیدترین سری پرچمدار شیائومی در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) معرفی شود. این شرکت همچنین به احتمال پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت از دیگر گوشی‌های موجود خود اشاره داشته است.

به احتمال زیاد، گوشی‌های پرچمدار دیگر شیائومی مانند می ۱۱ پرو و می ۱۱ الترا نیز از پشتیبانی مشابهی برخوردار خواهند شد. آلبرت شان، رئیس بخش محصولات و فناوری شیائومی، در این خصوص اعلام کرد که پشتیبانی طولانی‌مدت از گوشی‌های قبلی کار آسانی برای تیم شیائومی نخواهد بود اما پاسخ به انتظار کاربران، شرکت را به انجام این کار ترغیب کرده است.

شیائومی می 11T

در حال حاضر تنها شرکت کره‌ای سامسونگ از گوشی‌های خود به مدت ۴ سال پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کند. همچنین وان‌پلاس نیز تایید کرده که رویکرد مشابهی را برای گوشی‌های پرچمدار خود اتخاذ خواهد کرد. گوشی‌های سری می ۱۱T، پرچمداران جدید شیائومی هستند و این محصولات از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و فست شارژ ۱۲۰ واتی بهره خواهند برد.

نظر شما در مورد گوشی ‌های سری می ۱۱T شیائومی چیست؟ شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این محصولات اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید