تاریخ عرضه پیکسل ۶ در جدیدترین پست گوگل مشخص شد -
تاریخ عرضه پیکسل ۶ در جدیدترین پست گوگل مشخص شد -

تاریخ عرضه پیکسل ۶ در جدیدترین پست گوگل مشخص شد

مهدی حلوائی
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - 16:22
گوگل پیکسل 6

شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری معمولاً قبل از معرفی محصول جدید خود هیچ تیزری را از آن منتشر نمی‌کنند اما گوگل با انتشار تیزر گوشی جدید پیکسل ۶ تصمیم گرفته تا از این سنت پیروی نکند. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که این شرکت به‌طور ناخواسته تاریخ عرضه‌ی گوشی پیکسل ۶ را نیز افشا کرده است.

جدیدترین پست گوگل در اینستاگرام اطلاعات کافی برای تخمین زمان عرضه‌ی گوشی پیکسل ۶ را در اختیار کاربران قرار داده است. ویجت ساعت و تقویم موجود در تصویر منتشرشده از پیکسل ۶ به تاریخ سه‌شنبه ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) اشاره داشته و احتمالاً این گوشی در تاریخ مشخص‌شده به بازار عرضه خواهد شد. با این وجود، ممکن است که این تاریخ کاملاً تصادفی بوده و ربطی به تاریخ عرضه‌ی پیکسل ۶ نداشته باشد.

گوگل در گذشته نیز به عرضه‌ی گوشی پیکسل ۶ در پاییز ۲۰۲۱ اشاره کرده بود و در صورتی که رویداد معرفی این گوشی با تاخیر روبه‌رو نشود، احتمالاً شاهد عرضه‌ی این محصول در پاییز سال جاری خواهیم بود. براساس شایعات قبلی، پیکسل ۶ از صفحه نمایش امولد ۶.۶۷ اینچی، دوربین سلفی پانچ هول ۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی تنسور و رم ۸ گیگابایتی استفاده خواهد کرد. بلندگوهای استریوی دوگانه، شارژ بدون سیم، باتری ۴.۶۱۴ میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، دوربین‌ اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی خواهد بود.

نظر شما در مورد گوگل پیکسل ۶ چیست؟ گوگل این محصول را با چه قیمتی به فروش خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: MSPoweruser

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید