توافق گوگل با کارمند برکنار شده
توافق گوگل با کارمند برکنار شده

توافق گوگل با کارمند برکنار شده

حامد نقویان
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - 15:51
توافق گوگل با کارمند برکنار شده

 

به گزارش بلوبمرگ، گوگل با کارمندی که به گفته هیئت ملی روابط کار(NLRB) به دلیل فعالیت های معترضانه در محل کارش از شرکت اخراج شده بود، به توافق رسید.

مطالب مرتبط:

کارمند مذکور، لورنس برلند، در سال ۲۰۱۹ به اتهام نقض سیاست های امنیتی داده های گوگل اخراج شد. او منتقد سرسخت همکاری گوگل با گمرک و سازمان حقاظت از مرزهای ایالات متحده آمریکا بود و به دلیل سازماندهی داخلی از کار خود برکنار شد.

به گفته بلومبرگ، این توافق در ژوئیه به وسیله NLRB تایید شد؛ اگرچه مفاد آن فاش نشده است. گوگل به درخواست The Verge جهت توضیح آن پاسخ نداده است.

NLRB گوگل را متهم به نقض قانون کارگری درباره اخراج برلند و چهار کارمند دیگر در سال ۲۰۱۹ به دلیل اعتراضات سازماندهی شده کرده است و همچنان با گوگل بر سر این اتهامات مبارزه می کند.

گفته می شود که یکی از کارمندان به نام کاترین اسپایرز به خاطر ایجاد پیامی پاپ آپ داخلی که حقوق کارکنان را به کارمندان یادآوری می کند، اخراج شد؛ به گفته اسپایرز، گوگل به وی حق چنین کاری را برای ارسال این کد نداده است.

دیگر کارمندان، از جمله، برلند، سوفی والدمن، ربکا ریورز و پل دوک، اذعان دارند که به دلیل مشارکت در این طرح حقوقی محافظت شده اخراج شده اند؛ گوگل خاطرنشان می کند آنها به دلیل نقض سیاست های امنیت داده های شرکت از کار برکنار شده اند.

اینستاگرام تکفارس

تلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

 

منبع: The Verge

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.