کارت میکرو اس‌دی جدید سامسونگ با ظرفیت بالا و ابعاد کوچک معرفی شد - تکفارس 
کارت میکرو اس‌دی جدید سامسونگ با ظرفیت بالا و ابعاد کوچک معرفی شد - تکفارس 

کارت میکرو اس‌دی جدید سامسونگ با ظرفیت بالا و ابعاد کوچک معرفی شد

مجتبی بوالحسنی
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - 09:35
کارت حافظه سامسونگ

سامسونگ دو کارت حافظه‌ی جدید به‌نام پرو پلاس و ایوو پلاس معرفی کرد. این دو محصول ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی دارند و سامسونگ آن‌ها را برای تولیدکنندگان محتوا سفارشی‌سازی کرده است.

اگر تولیدکننده‌ی محتوا هستید و نیاز به فضای ذخیره‌سازی زیادی دارید، خبر خوبی برای شما داریم. سامسونگ به‌تازگی دو کارت حافظه‌ی جدید به‌نام‌های پرو پلاس و ایوو پلاس معرفی کرده که حافظه‌ی ذخیره‌سازی این دو کارت برای تصویربرداران و عکاسان سفارشی‌سازی شده است.

مطالب مرتبط:

ثبت فیلم با کیفیت ۴K و عکس‌های با کیفیت بالا نیاز به فضای ذخیره‌سازی زیادی دارد زیرا به‌عنوان مثال برای ثبت یک فیلم چند دقیقه‌ای ۴K حجم فایل آن احتمالا چند گیگابایت خواهد شد و این دقیقا همان موردی است که سامسونگ در تولید کارت‌ حافظه‌های جدید خود مد نظر داشته است.

این دو کارت میکرو اس‌دی ۱۰ سال ضمانت دارند و علاوه بر استحکام بالا، امکان ذخیره‌سازی اطلاعات تا نیم ترابایت را در اختیار افراد قرار می‌دهند. سامسونگ در این رابطه می‌گوید:

کارت حافظه‌های جدید سامسونگ برای ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه، ثبت ساعت‌ها فیلم با کیفیت ۴K UHD و تصویربرداری هوایی با پهپاد مناسب است زیرا فضای ذخیره‌سازی زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

سامسونگ در این توضیح، به‌وضوح اعلام کرده که کارت حافظه‌ی جدید پرو پلاس و ایوو پلاس برای چه افرادی در نظر گرفته شده‌اند. بر اساس اعلام سامسونگ، سرعت خواندن اطلاعات در این دو کارت میکرو اس‌دی جدید ۱۶۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات روی آن‌ها ۱۲۰ مگابایت در ثانیه است. این یعنی سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در پرو پلاس و ایوو پلاس، نسبت به نسل قبلی کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس‌دی، تا ۱.۳ برابر بیشتر شده است.

این دو کارت حافظه‌ی جدید با استحکام بسیار خوبی تولید شده‌اند تا خیال تولیدکنندگان محتوا در را در شرایط مختلفی مثل برخورد با آب، دماهای خیلی پایین یا بالا، تاثیرات آهنربا و حتی اشعه‌ی ایکس راحت کند.

کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی پرو پلاس در مدل‌های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد که قیمت این مدل‌ها به‌ترتیب ۳۴ دلار، ۵۴ دلار و ۱۰۹ دلار اعلام شده است. کارت حافظه‌ی ایوو پلاس نیز در مدل‌های ۶۴ گیگابایتی تا ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس افراد قرار خواهد گرفت و قیمت این محصول نیز از ۱۸ دلار تا ۹۹ دلار خواهد بود.

این دو کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی جدید هم‌اکنون در صفحه‌ی محصولات وب‌سایت سامسونگ قرار گرفته‌اند و امکان خرید آن‌ها هم وجود دارد. البته لینک خرید این دو محصول اکنون در دسترس قرار نگرفته ولی گزینه‌ای در این صفحه وجود دارد که می‌توانید با فعال کردن آن، به‌محض آماده شدن امکان ثبت سفارش، به شما اطلاع‌رسانی شود.

نظر شما در مورد کارت حافظه‌های پرو پلاس و ایوو پلاس سامسونگ چیست؟

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: WindowsC

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید