پوشش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۳ اپل از تکفارس + لایو بلاگ فارسی (به اتمام رسید) - تکفارس 
پوشش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۳ اپل از تکفارس + لایو بلاگ فارسی (به اتمام رسید) - تکفارس 

پوشش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۳ اپل از تکفارس + لایو بلاگ فارسی (به اتمام رسید)

مهدی ملکی
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 22:07
پوشش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۳ اپل از تکفارس

اپل سرانجام مدتی پیش به سکوت خود درباره رویداد بعدی‌اش پایان داد. به این ترتیب ما شاهد اعلام زمان برگزاری رویداد بعدی این شرکت به نام California Streaming در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۳ سپتامبر) یعنی امروز برای معرفی آیفون ۱۳ و اپل واچ ۷ بودیم.

این غول آمریکایی که هر سال در ماه سپتامبر دست به معرفی محصولات جدید سری آیفون و اپل واچ می‌زد، سال گذشته میلادی به دلیل کمبود تولید و مشکلاتی که همه‌گیری بیماری کرونا رقم زد، از عمل به رسم دیرینه خود باز ماند.

اما به هر حال امسال قضیه به روال سابق خود باز خواهد گشت. در این شرایط عدم توجه به شایعات منتشر شده پیرامون سری بعدی آیفون و همچنین ساعت‌های هوشمند این شرکت شدیداً دشوار به نظر می‌رسد و طرفداران این شرکت طی هفته‌های گذشته روز به روز گزارش‌ها را دنبال کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

احتمال استفاده از ویژگی تماس ماهواره‌ای یکی از جنجالی‌ترین اخبار مربوط به آیفون ۱۳ (یا هر نام دیگری که اپل انتخاب کرده است) تلقی می‌شود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد مدل‌های جدید اپل واچ نیز این بار همچون آیمک‌های ۲۰۲۱ طراحی کاملاً جدیدی را به نمایش بگذارند که در آن خبری از حاشیه‌های خمیده نیست.

رسانه‌های مختلف در پوشش شایعات از این موارد نیز فراتر رفته‌اند و ما نیز در تکفارس به گمانه‌زنی‌های انجام شده پرداخته‌ایم. احتمال رونمایی از تاریخ انتشار نسخه پایدار سیستم عامل‌های iOS 15، iPadOS 15 و … محصولات اپل نیز در این رویداد وجود دارد.

به هر نحو هر اتفاقی که در این رویداد رخ دهد، چندان کاربران را به انتظار نخواهد گذاشت. شما می‌توانید امروز در تاریخ ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ (۱۳ آگوست ۲۰۲۱ میلادی)، رویداد معرفی آیفون ۱۳ و اپل واچ ۷ این شرکت را از ساعت ۲۱:۳۰ زنده به وقت ایران در تکفارس به مدت ۱/۵ ساعت با لایو بلاگ فارسی تماشا کنید.

مشاهده از طریق یوتوب

تا آن زمان نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید؛ به نظر شما چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آیا آیفون ۱۳ همان‌طور که گفته می‌شود باری دیگر با طراحی پیشین محصولات این شرکت معرفی خواهد شد؟ در رابطه با سایر محصولات احتمالی اپل در این رویداد چه نظری دارید؟

لایو بلاگ فارسی پوشش زنده

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • به شدت منتظر شروع رویداد هستیم!
    هیجان زیادی داره امسال به خصوص به خاطر تغییرات خیلی خوبی که توی شایعات و گزارش ها بهش اشاره شده. تا ببینیم چه شود

    • این بحث که آیفون ۱۳ ب ویژگی مثل پشتیبانی از تماس‌های ماهواره‌ای می‌خواهد مجهز بشه خیلی جالبه. در کنار مواردی ک همیشه زودتر توی سایر گوشی‌های اندرویدی می‌بینیم‌، همچنین چیزی می‌تونه به عنوان ی تغییر بزرگ و متمایز شناخته بشه