معرفی و دانلود بهترین بازی های ۲۰۲۱ اندروید - تکفارس  
معرفی و دانلود بهترین بازی های ۲۰۲۱ اندروید - تکفارس  

معرفی و دانلود بهترین بازی های ۲۰۲۱ اندروید

سجاد باقریان
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - 18:00
معرفی و دانلود بهترین بازی های ۲۰۲۱ اندروید

شاید گوشی‌های هوشمند به‌طور اختصاصی برای بازی ساخته نشده باشند، اما با این وجود این پلتفرم بیشترین بازی‌باز را به خودش اختصاص داده است و شمار زیادی از آن‌ها Casual gamer‌هایی هستند که ساعات زیادی را صرف تجربه بازی‌های موبایل می‌کنند.

اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید، زیرا ما در این مطلب به سراغ بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ سیستم عامل اندروید رفته‌ایم و هرکدام از آن‌ها را به‌طور مختصر مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما بتوانید شناخت کلی‌ای از هرکدام از عناوین لیست داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق لینک‌های موجود، نسبت به دانلود هرکدام از بازی‌های لیست اقدام فرمایید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Among Us

بهترین بازی های 2021 اندروید

Among Us جزو آن دسته عناوینی است که در نگاه اول چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد، اما وقتی که بازی را نصب می‌کنید و در جو Among Us قرار می‌گیرید، دیگر رها کردن بازی سخت خواهد شد و به خودتان می‌آیید و متوجه می‌شوید که ساعت‌ها است در حال بازی کردن هستید. عنوان فوق در سال ۲۰۱۸ عرضه گشت و خیلی زود توانست به محبوبیت برسد، همین محبوبیت سبب شد تا این بازی برای تقریبا تمامی پلتفرم‌های موجود به خصوص گوشی‌های هوشمند منتشر گردد.

شما در این بازی چند نفره، باید از قدرت هوش خود استفاده کنید و از طریق صحبت با هم‌تیمی‌های خود هرچه سریع‌تر Imposter را پیدا کنید تا به عنوان Crewmate پیروز بازی شوید. در سوی دیگر، اگر شما در نقش Imposter قرار دارید، باید بدون اینکه ردی از خود به جای بگذارید، دیگر بازیکنان گروه را بکشید تا در نهایت پیروز شوید. این توضیح مختصری از کلیات عنوان Among Us بود و اگر مشتاق به تجربه آن هستید، از طریق لینک زیر می‌توانید بازی را دانلود و نصب کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Innersloth LLC‏
  • حجم: ۱۲۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


Arena of Valor

بهترین بازی های 2021 اندروید

Arena of Valor  یکی از جدید‌ترین بازی‌های سبک MOBA است که از محبوبیت نسبتا خوبی برخوردار بوده و قطعا برای دوست‌داران این سبک از بازی‌ها، تجربه Arena of Valor  می‌تواند بسیار جذاب باشد.

بازی دارای بخش‌ها و مد‌های متنوعی است که در این زمینه آن‌ را نسبت به رقبا برتر می‌سازد، شما قادر هستید در قالب تیم‌های پنج نفره یا سه نفره به مبارزه با یکدیگر بپردازید، حتی می‌توانید به صورت تک به تک به مبارزه بپردازید که این مد از هیجان فوق‌العاده‌ای برخوردار است و مهارت شما را به چالش می‌کشد. مپ‌های بازی از طراحی بسیار خوبی برخوردار هستند و در کل بازی را در زمینه گرافیک فنی می‌توان جزو بهترین‌های این سبک دانست.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: PROXIMA BETA‏
  • حجم: ۳۵۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


Crossy Road

بهترین بازی های 2021 اندروید

Crossy Road نام عنوانی تفننی با یک گیم‌پلی بسیار ساده است که می‌تواند در عین سادگی ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. این بازی توسط استودیوی Yodo1 Games منتشر شده و برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس می‌باشد، هم‌چنین Crossy Road در گوگل‌پلی ۲۰ میلیون بار دانلود شده و از هر لحاظ محبوبیت زیادی در نزد کاربران گوشی‌های هوشمند دارد.

کار شما در این بازی بسیار ساده است، شما باید به مرغ بیچاره و آسیب‌پذیر بازی کمک کنید تا از جاده‌ها و موانع مختلف عبور کند، البته این بازی رکوردی است و شما باید با پیشروی در مسیر بازی رکورد خودتان را بزنید و شاید هم بتوانید جزو بهترین‌های این بازی شوید. رفته رفته موانع بیشتر و پیشروی در بازی سخت‌تر شده و از یک قسمت به بعد عبور از موانع عذاب‌آور و فوق‌العاده سخت خواهد شد. این بازی ساده و جذاب را به تمامی کاربرانی که به بازی‌های تفننی و ساده علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌کنیم.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: HIPSTER WHALE‏
  • حجم: ۸۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


Downwell

بهترین بازی های 2021 اندروید

Downwell یکی از جالب‌ترین عناوین موجود برای گوشی‌های هوشمند است که در ابتدا برای سیستم عامل آی او اس منتشر گشت و بعد‌ها شاهد انتشار آن بر روی گوشی‌های اندرویدی هم بودیم. این بازی در زمان بسیار کوتاهی به محبوبیت دست یافت و توانست به یکی از بهترین بازی‌های پلتفرم گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

کار شما در این بازی چندان پیچیده نیست، در دنیای تاریک Downwell، همه موجودات و حتی سنگ‌های بی‌جان هم قصد کشتن شما را دارند و هیچ رحمی به شما نخواهند کرد، پس باید ایستادگی کنید و تا آنجایی که می‌توانید در برابر دشمنانتان مقاومت به خرج دهید. بازی از مبارزات بسیار جالبی برخوردار است و شما باید با کفش‌های مخصوص به دشمنان خود ضربه وارد کنید و آن‌ها را از پای درآورید. در مجموع Downwell یک عنوان باکیفیت در سبک اکشن و ماجراجویی است و توانایی این را دارد که ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: DevolverDigital‏
  • حجم: ۳۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌‌

مطالب مرتبط:


Final Fantasy VII

بهترین بازی های 2021 اندروید

Final Fantasy VII درواقع نسخه‌ای باز‌سازی شده برای گوشی‌های هوشمند است که نمی‌توان آن را یک بازسازی بزرگ و ریشه‌ای دانست، به هرحال وجود این بازی خاطره‌انگیز برای گوشی‌های هوشمند و سیستم عامل اندروید به نوبه خودش برای خیلی از افراد یک نعمت بزرگ محسوب می‌شود و طرفداران این سری می‌توانند باری دیگر، اما این بار با گوشی‌های خودشان به تجربه این بازی کلاسیک بپردازند.

همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید، Final Fantasy VII یک عنوان در سبک نقش‌آفرینی است و با وجود قدیمی بودن، به لطف المان‌های نقش‌آفرینی و داستان عالی قادر است شما را ساعت‌ها مشغول خود کند. در ابتدا بازی از نظر فنی مشکلات زیادی داشت و رفته رفته با آپدیت‌های مختلف، دیگر مشکلات از بین رفته‌اند و شما می‌توانید آن را با گوشی‌های میان‌رده هم به خوبی اجرا کنید.

  • قیمت: ۱۵.۹۹ دلار
  • سازنده: SQUARE ENIX Co.,Ltd
  • حجم: ۴ گیگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


Fortnite

بهترین بازی های 2021 اندروید

Fortnite عنوانی است که نه‌تنها صنعت بازی‌سازی را تحت تاثیر خودش قرار داد، بلکه در هر زمینه‌ای که فکر می‌کنید نفوذ کرد و جوامع مختلفی را با خود همراه ساخت. از حاشیه‌های مختلف این عنوان که بگذریم، در کل بازی Fortnite  بسیار سرگرم‌کننده بوده و شما را می‌تواند معتاد خودش بکند. EpicGames با انتشار این عنوان به صورت رایگان توانست گیمرهای زیادی را به سمت این بازی اعتیادآور بکشاند و هم‌اکنون با انتشار بازی بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید، توانست موفقیت Fortnite را ادامه دهد.

 این عنوان به‌دلیل محدودیت‌هایی که در اجرای سخت‌افزاری دارد، نتوانست مانند Pubg Mobile به موفقیت بزرگی برسد، اما هرگز نمی‌توان گفت که نسخه گوشی‌های هوشمند بازی Fortnite با شکست روبه‌رو شده است. اگر گوشی شما دارای پردازنده‌ای از نوع ARM64 می‌باشد و از سخت‌افزار قدرتمند آن مطمئن هستید، می‌توانید به تجربه این عنوان بپردازید و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Epic Games
  • حجم: ۱۳۵ مگابایت (فایل نصبی)

 سایت Epic Games


Hearthstone

بهترین بازی های 2021 اندروید

بازی Warcraft را تجربه کرده‌اید؟ آیا از عاشقان این بازی هستید؟ پس قطعا از Hearthstone Heroes of Warcraft   استقبال خواهید کرد. عنوانی کارتی که در آن تمامی قهرمانان دنیای وارکرفت حضور دارند و شما می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود بازی کنید.

Hearthstone Heroes of Warcraft تا به الآن ۵ میلیون بار در اپ‌استور دانلود شده است که نشان می‌دهد اگر بلیزارد بخواهد، حتی می‌تواند عنوانی باکیفیت برای گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کند. گیم‌پلی بازی همانند دیگر عناوین کارتی به استفاده مناسب از استراتژی‌ها و کارت‌های مختلف خلاصه می‌شود. اما یکی از جذاب‌ترین نکات این عنوان که شاید آن را از رقبای خود متمایز می‌کند، قابلیت  Disenchant است، شما می‌توانید آیتم‌های مختلف را ترکیب کنید و از این طریق آیتم‌هایی با ویژگی‌های جدید بسازید که در هنگام بازی بسیار به دردتان خواهد خورد. گرافیک، موسیقی و در مجموع تمامی بخش‌های مختلف بازی در بهترین سطح ممکن قرار دارند و ایراد خاصی به بازی Hearthstone Heroes of Warcraft نمی‌توان وارد کرد.

  • قیمت: رایگان؛ به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: Blizzard Entertainment, Inc.
  • حجم: ۱۰۷ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


Hitman Go

بهترین بازی های 2021 اندروید

با Hitman Go به سبکی کاملا جدید مامور ۴۷ را کنترل کنید و به کشتن سوژه‌های خود بپردازید. بازی Hitman Go محصولی از  SQUARE ENIX می‌باشد که برای گوشی‌های هوشمند منتشر گشته است. شما در این بازی باید در نقش مامور ۴۷ قرار بگیرید و بدون جلب توجه گارد‌ها و مامورین، سوژه مدنظر را به قتل برسانید.

این بازی در سبک پازل بوده و کاملا با دیگر عناوین سری هیتمن فرق دارد، شما باید با حل پازل‌ها، مدیریت زمان و استراتژی‌های مختلف به سوژه نزدیک شوید و آن را در سکوت به قتل برسانید. بازی Hitman Go دارای چندین مرحله مختلف و متنوع می‌باشد که در هرکدام از آن‌ها باید یک استراتژی خاص را در پیش بگیرید، در غیر این صورت موفق به کشتن سوژه‌های خود نخواهید شد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: SQUARE ENIX LTD‏
  • حجم: ۲۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


League of Legends: Wild Rift

بهترین بازی های 2021 اندروید

بسیاری از گیمر‌ها با سری League of Legends آشنایی دارند و حتی می‌توان گفت خیلی از ماها به بازی‌های این سری اعتیاد داریم و نمی‌توانیم آن‌ها را رها کنیم. League of Legends: Wild Rift نسخه‌ای از این سری است که با همان فرمول همیشگی برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است و قطعا طرفداران این سری از تجربه آن پشیمان نخواهند شد.

هر راند در این بازی به مدت ده الی بیست دقیقه از وقت شما را می‌گیرد که به نسبت نسخه‌هایی که برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است، میزان کمتری محسوب می‌شود. قهرمانان بازی اکثرا مشابه نسخه‌های پیشین هستند و در مجموع می‌توان گفت که این بازی همان حس و حال همیشگی سری League of Legends  را به شما منتقل خواهد کرد. بازی دارای گرافیک بسیار جذابی است که کاملا شما را راضی خواهد کرد، هم‌چنین صداگذاری و موسیقی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Riot Games, Inc‏
  • حجم: متغیر در گوشی‌های مختلف

دانلود از گوگل پلی استور


Minecraft

بهترین بازی های 2021 اندروید

شاید استودیوی Mojang هم انتظار این موفقیت بزرگ را از اثر خودش یعنی Minecraft نداشت و فروش فوق‌العاده و استقبال بی‌نظیر بسیاری از استریمر‌ها نشان‌دهنده موفقیت فوق‌العاده عنوان Minecraft است. این بازی یک دنیای بزرگ را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما به صورت آزادانه می‌توانید هر کاری در آن انجام دهید، به گشت و گذار بپردازید، منابع مختلف جمع کنید و بنا‌های مختلف بسازید.

شاید بزرگ‌ترین دلیل محبوبیت بازی Minecraft، آزادی عملی است که این عنوان در اختیارتان قرار می‌دهد و این آزادی را شما نمی‌توانید در بازی دیگری پیدا کنید. در عنوان فوق مد‌های مختلفی وجود داشته و هرکدام از آن‌ها جذابیت‌های خاص خودشان را دارند، برای مثال در بخش بقا شما سعی بر زنده ماندن دارید و علاوه بر ساخت بنا‌ها و گشت و گذار در محیط بازی، باید حواستان به موجودات خطرناک نیز باشد تا کشته نشوید و دستاورد‌هایتان از بین نرو . شما می‌توانید عنوان Minecraft را از طریق لینک زیر برای سیستم عامل اندروید دانلود کنید.

  • قیمت: رایگان؛ به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: Mojang
  • حجم: متغیر در گوشی‌های مختلف

دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌‌

مطالب مرتبط:


Monument Valley

بهترین بازی های 2021 اندروید

 Monument Valley یکی از جذاب‌ترین، خاص‌ترین و زیباترین بازی‌های پازل محسوب می‌شود که برای گوشی‌های هوشمند منتشر گشته و لازم به ذکر است که این بازی در گوگل‌پلی امتیاز فوق‌العاده ۴٫۹ از ۵ را دریافت کرده است. همه‌چیز در این بازی به گونه‌ای طراحی شده که شما را آرام و ذهنتان را از استرس دور کند.

در عنوان فوق کنترل دختری به نام Ida را در اختیار دارید که در یک مسیر پردردسر گیر افتاده است،‌ حال شما باید با حل کردن پازل‌های سخت و دشوار، دخترک را از این مسیر رهایی دهید. حل پازل‌ها اصلا کار آسانی نیست و بازی در مجموع سختی مناسبی دارد. همزمان با حل کردن پازل‌ها موسیقی بسیار زیبایی پخش خواهد شد که گیمر را غرق خود خواهد کرد، علاوه بر موسیقی‌های آرامش بخش، گرافیک هنری بازی نیز حس خوبی را به شما منتقل می‌کند که در کمتر عنوانی شاهدش هستید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: ustwo games‏
  • حجم: ۳۶ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


Pokemon Go

بهترین بازی های 2021 اندروید

چند سالی از محبوبیت شدید بازی Pokemon Go می‌گذرد و با اینحال این بازی هنوز هم ارزش تجربه کردن را دارد و می‌تواند سرگرمی بسیار جالبی برای هرکسی باشد. این بازی از تکنولوژی AR یا همان واقعیت افزوده استفاده می‌کند و محیط مجازی را با واقعیت ترکیب خواهد کرد تا یک تجربه خاص برای کاربران به وجود آورد.

شما در این بازی باید از خانه بزنید بیرون و در مکان‌های مختلف به دنبال پوکمون‌ها بگردید. با دریافت‌ پوکمون‌ها امتیاز کسب می‌کنید و طبیعتا هرچه پوکمون بیشتری بیابید، امتیاز بیشتری هم دریافت خواهید کرد. این بازی به صورت رایگان در دسترس بوده و قادر هستید آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Niantic, Inc.‏
  • حجم: متغیر در دستگاه‌های مختلف

دانلود از گوگل پلی استور


Reigns: Her Majesty

بهترین بازی های 2021 اندروید

Reigns: Her Majesty نسخه دوم از این سری جذاب است که در سبک کارتی و پازل می‌باشد. این بازی از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بوده که تجربه خاصی برای گیمر به ارمغان می‌آورد. مانند نسخه اول بازی Reigns، هرکدام از تصمیمات شما در روند بازی تاثیرگذار است و باید در انتخاب هر کارت بسیار دقت کنید.

در این بازی شما در نقش ملکه‌ای قرار خواهید گرفت که به پادشاه کمک می‌کند تا به بهترین شکل کشور را مدیریت کند. سعی کنید با بهترین انتخاب‌ها پادشاه را راهنمایی کرده و سرزمین او را از مشکلات احتمالی دور نگه دارید. اگر به بازی‌های کارتی علاقه‌مند هستید، عنوان Reigns: Her Majesty کاملا مناسب شما است.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: DevolverDigital‏
  • حجم: ۹۱ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


Sky: Children of Light

بهترین بازی های 2021 اندروید

بازی Sky: Children Of Light را می‌توان شاهکار گوشی‌های هوشمند دانست، این بازی با گرافیک بی‌نظیر خودش شما را شگفت‌زده خواهد کرد، محیط‌های بازی بسیار زیبا هستند و واقعا نمی‌توان کلمه‌ای برای توصیف آن‌ها پیدا کرد، فقط کافی است به مناظر بازی بنگرید تا آرامش را در وجود خود حس کنید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

بازی داستان یک قلمروی رویایی را روایت می‌کند که بر فراز آسمان قرار دارد که اتفاقی تلخ آن را به یک مکان شیطانی تبدیل کرده است، حال شما باید به دنبال ارواح مختلف بگردید و بار دیگر شادی را به این قلمرو بازگردانید. تمرکز گیم‌پلی این عنوان بیشتر بر روی ماجراجویی در محیط وسیع بازی بوده و در مجموع راضی‌کننده است. هم‌چنین بازی در زمینه موسیقی و صداگذاری عملکرد بسیار خوبی دارد و موسیقی‌های بازی آرامش خاصی به شما منتقل خواهند کرد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: thatgamecompany inc‏
  • حجم: ۱۱۰۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


Stardew Valley

بهترین بازی های 2021 اندروید

همیشه نباید انتظار مبارزات و محیطی خشن را از بازی‌های نقش‌آفرینی داشته باشیم، عنوان Stardew Valley برای گیمر‌ها تجربه جدیدی از سبک نقش‌آفرینی را به ارمغان خواهد آورد، جایی که شما باید به دور از هیاهو و در مزرعه خودتان به کشاورزی مشغول شوید و مزرعه را به بهترین شکل مدیریت کنید.

با توجه به سلیقه خودتان، شخصیتی را خلق کنید و با آن به کشاورزی و مزرعه‌داری بپردازید، حواستان به حیوانات باشد و همزمان از همسایه‌ها و کارگران کمک بگیرید تا شما را در اداره مزرعه یاری کنند. گرافیک بازی پیکسلی بوده و یادآور عناوین کلاسیک نسل‌های قدیمی بازی‌های ویدیویی است. علاوه بر گرافیک، موسیقی و صداگذاری هم بسیار خلاقانه و جالب پیاده‌سازی شده در مجموع Stardew Valley عنوانی است باکیفیت که نباید آن‌ را از دست بدهید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Chucklefish Limited‏
  • حجم: ۸۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


سوالات رایج:

کدام یک از بازی‌های لیست را می‌توان به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کرد؟

  • عناوین Among Us، Arena of Valor، Fortnite، Hearthstone، League of Legends: Wild Rift و Minecraft را می‌توانید به صورت آنلاین و چند نفره با دوستان خود تجربه کنید.

کدام یک از بهترین بازی های ۲۰۲۱ اندروید به صورت آفلاین قابل تجربه هستند؟

  • عناوین Crossy Road، Downwell، Final Fantasy VII، Hitman Go، Monument Valley، Reigns: Her Majesty، Sky: Children of Light و Stardew Valley را می‌توان به صورت آفلاین اجرا کرد.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید