رسمی: شیائومی ۱۱T پرو از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد -
رسمی: شیائومی ۱۱T پرو از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد -

رسمی: شیائومی ۱۱T پرو از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - 17:35
شیائومی 11T پرو

اخیراً شایعاتی مبنی بر پشتیبانی گوشی شیائومی ۱۱T پرو از فست شارژ ۱۲۰ واتی منتشر شده بود و حالا شیائومی با انتشار پوستری در توییتر رسمآ این خبر را تایید کرد. به احتمال زیاد این گوشی در رویداد ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) معرفی خواهد شد.

سرعت شارژ شیائومی ۱۱T پرو در حالی عدد خیره‌کننده‌ی ۱۲۰ وات است که نسخه‌ی پایه‌ی می ۱۱ از فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و قابلیت شارژ بدون سیم بهره ببرد. توجه داشته باشید که این قابلیت مشخصاً برای گوشی شیائومی ۱۱T پرو تایید شده و احتمالاً در نسخه‌ی پایه ۱۱T خبری از آن نخواهد بود.

شیائومی در گذشته از شارژ ۱۲۰ واتی در گوشی‌های می ۱۰ الترا، می میکس ۴ و دو نسخه‌ از گوشی‌های بلک شارک ۴ نیز استفاده کرده بود. براساس اطلاعات تاییدشده، شیائومی می ۱۱T پرو به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد اما نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی از یکی از تراشه‌‌های دایمنسیتی شرکت مدیاتک بهره خواهد برد. هر دو گوشی از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهند کرد. جزئیات بیشتر این سری از گوشی‌های شیائومی چهارشنبه‌ هفته‌ی آینده مشخص خواهد شد.

نظر شما در مورد شیائومی ۱۱T پرو چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید