مشکل گوگل کلاک و آموزش رفع آن - تکفارس 
مشکل گوگل کلاک و آموزش رفع آن - تکفارس 

مشکل گوگل کلاک و آموزش رفع آن

افشین نوری
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - 10:53
گوگل کلاک

گوگل امروز مشکل اپلیکیشن کلاک (Clock) در گوشی‌های اندرویدی را تائید کرد و اعلام کرد که به‌زودی آپدیت جدیدی برای رفع آن عرضه خواهد کرد. گوگل توصیه کرده است که کاربران صدای آلارم این اپلیکیشن را از بین صداهای خود دستگاه انتخاب کنند.

همانطور که می‌دانید در حال حاضر بسیاری از افراد برای یادآوری کارهای مهم خود از اپلیکیشن‌های آلارم مختلفی مثل اپلیکیشن گوگل کلاک استفاده می‌کنند. چند وقت پیش، کاربران این اپلیکیشن متوجه یک باگ در آن شدند و همین مشکل باعث شد تا بسیاری از آن‌ها آلارم‌های از پیش ‌تنظیم‌شده‌ی خود را از دست بدهند.

مطالب مرتبط:

اولین گزارش مربوط به این مشکل را یکی از کاربران در بخش کامنت‌های اپلیکیشن  گوگل کلاک در پلی استور ذکر کرده بود و بعد از او نیز چندین نفر دیگر در شبکه اجتماعی ردیت به آن اشاره کرده بودند. این افراد ادعا کرده بودند که آلارم‌های تنظیم‌شده‌ی آن‌ها کار نکرده و هیچ نوتیفیکیشن یا صدایی برای آن‌ها نمایش داده نشده است. کاربران گوشی‌های پیکسل، وان پلاس، اوپو و سایر برندها نیز به این مشکل اشاره کرده بودند.

یک نفر نیز در پلی استور ادعا کرده بود که عدم آلارم دادن این اپلیکیشن باعث شده تا او کار خودش را از دست بدهد. کاربران در شبکه ردیت گفته‌اند که راهکارهای متدوال عیب‌یابی اپلیکیشن گوگل کلاک، مثل پاک کردن و دوبار نصب کردن آن، پاک کردن کش اپلیکیشن و تغییر تنظیمات آن، هیچکدام باعث رفع مشکل مذکور نشده‌اند.

درهرحال، ما امیدواریم که گوگل به‌زودی با انتشار یک به‌روزرسانی جدید مشکل این اپلیکیشن را برطرف کند و اگر شما جزو کسانی هستید که از این اپلیکیشن برای یادآوری کارهای مهم خود استفاده می‌کنید، می‌توانید به سراغ سایر اپلیکیشن‌های آلارم موجود در پلی استور بروید.

مشکل گوگل کلاک و آموزش رفع آن - تکفارس 

مشکل گوگل کلاک و آموزش رفع آن - تکفارس 

منبع: Androidauthority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.