نیسان به زودی از ون برقی جدید خود رونمایی خواهد کرد -
نیسان به زودی از ون برقی جدید خود رونمایی خواهد کرد -

نیسان به زودی از ون برقی جدید خود رونمایی خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - 18:20
تیزر ون برقی نیسان

کمپانی ژاپنی نیسان همزمان با معرفی خودروهای سری Z قصد دارد تا جزئیات بیشتری از آینده خودروهای برقی خود را به اشتراک بگذارد. این شرکت در حساب توییتر خود در انگلستان تیزری از خودروی تجاری سبک خود منتشر کرده که به احتمال زیاد در مراسم World EV Day در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی خواهد شد.

با توجه به شکل کلی خودرو، احتمالاً با نسخه‌ی جدیدی از خودروی نیسان e-NV200 روبه‌رو خواهیم بود. این خودرو نسخه‌ی تمام برقی NV200 است که در اروپا به‌فروش می‌رسد. e-NV200 در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود و حالا بهترین زمان ممکن برای عرضه‌ی نسخه‌ی جدید آن است.

e-NV200 در زمان معرفی از باتری ۲۴ کیلووات‌ساعتی خودروی نیسان لیف (Nissan Leaf) استفاده می‌کرد اما این خودرو بعداً به باتری ۴۰ کیلووات‌ساعتی با ۶۷ درصد ظرفیت بیشتر مجهز شد. این خودرو همچنین نسبت به نسخه‌ی با پیشرانه‌ی درون‌سوز از قطعات جدیدتری بهره می‌برد.

نیسان ‌به‌تازگی از برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی نسخه‌ی برقی خودروی سیلویا خبر داده بود و به‌نظر می‌رسد که این شرکت ژاپنی با جدیت تمام به‌دنبال رقابت در بازار خودروهای برقی است. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که تیزر منتشرشده به چه خودرویی اشاره دارد اما تا معرفی رسمی آن زمان زیادی باقی نمانده است.

نظر شما در مورد خودروهای شرکت نیسان چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند در بازار خودروهای برقی عملکرد موفقی داشته باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید