نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ منتشر شد - تکفارس 
نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ منتشر شد - تکفارس 

نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ منتشر شد

افشین نوری
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - 14:07
کوالکام اسنپدراگون ۸۹۵

تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام در حال حاضر در داخل بسیاری از گوشی‌های رده‌بالا استفاده شده و خیلی‌ها دوست دارند بدانند که عملکرد این پردازنده چگونه است. این تراشه با استفاده از فناوری ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده است و به‌گفته کوالکام ۲۰ درصد افزایش عملکرد داشته است. امروز برای اولین بار نتایج گیک بنچ این تراشه که در داخل یکی از گوشی‌های ویوو به نام ویوو V2102A به کار رفته منتشر شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مطالب مرتبط:

این تراشه توانسته در تست‌های تک‌هسته ای و چند هسته‌ای گیک بنچ به‌ترتیب امتیازهای ۷۲۰ و ۱۹۱۹ را کسب کند و بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که فعلاً رقیبی برای آن وجود ندارد. بد نیست بدانید که این تراشه دارای یک پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۳۰ و یک معماری دوئل پارت ۳۴۰۰ بوده و درمجموع شامل هشت هسته پردازشی با فرکانس ۱.۷۸ گیگاهرتز است.

اسنپدراگون ۸۹۸

وب‌سایت Digital Chat Station گفته است که امیدوار است تولید انبوه این تراشه به‌زودی شروع شود و انتظار می‌رود با بهبودهایی که در آن صورت گرفته شاهد مصرف انرژی بسیار پایینی برای آن باشیم.

اسنپدراگون ۸۹۸

براساس خبرهای منتشر شده، تولید اسنپدراگون ۸۹۸ توسط سامسونگ و TSMC انجام خواهد شد و نسخه پلاس این تراشه احتمالاً تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد بود. نکته جالب‌توجه اینکه ویوو جزو اولین برندهایی خواهد بود که از این تراشه در داخل گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد. ما انتظار داریم که در زمان معرفی رسمی این تراشه در رویداد ماه دسامبر کوالکام، شاهد انتشار جزئیات بیشتری درباره آن باشیم.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید