موتورسیکلت مفهومی بی ام و CE 02 معرفی شد - تکفارس 
موتورسیکلت مفهومی بی ام و CE 02 معرفی شد - تکفارس 

موتورسیکلت مفهومی بی ام و CE 02 معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - 09:14
موتورسکیلت مفهومی بی ام و CE 02

بی ام و موتورراد (BMW Motorrad) در چند سال گذشته با ورود به بازار خودروهای برقی طرح‌های مفهومی بسیاری را ارائه داده است. جدیدترین طرح مفهومی این شرکت نیز CE 02 نام داشته که این هفته و پیش از آغاز نمایشگاه بین‌المللی خودروی مونیخ معرفی شده است.

مطالب مرتبط:

بی ام و در طراجی این موتورسیکلت برقی از محصولات دیگر خود از جمله اسکوتر برقی CE 04 الهام گرفته است. CE 02 از پیشرانه برقی ۱۱ کیلووات‌ساعتی استفاده کرده و حداکثر سرعت آن ۹۰ کیلومتر بر ساعت (۵۶ مایل بر ساعت) می‌باشد. بی ام و جزئیات باتری این محصول را اعلام نکرده اما ادعا می‌کند که CE 02 با هر بار شارژ، مسافت ۹۰ کیلومتر را طی می‌کند.

موتورسکیلت مفهومی بی ام و CE 02

همچنین در قسمت پایین این موتورسیکلت به جای پدال از قطعه‌ای شبیه به اسکیت‌‍ برد استفاده شده که از آن به عنوان تکیه‌گاه پا استفاده خواهد شد. چراغ جلویی ال ای دی و صفحه نمایش کوچک برای نمایش میزان سرعت و شارژ باتری از دیگر ویژگی‌های CE 02 است. وزن کلی این محصول ۱۲۰ کیلوگرم می‌باشد.

موتورسکیلت مفهومی بی ام و CE 02

در حال حاضر شرکت‌های متعددی موتورسیکلت‌ها و اسکوترهای مفهومی خود را معرفی کرده‌اند اما بی ام و با ساخت CE 02 می‌تواند به فروش خوبی دست پیدا کند. این موتورسیکلت ظاهر جذابی داشته و به‌نظر می‌رسد که توان کافی برای گشت و گذار در سطح شهر را داشته باشد.

نظر شما در مورد CE 02 چیست؟ آیا بی ام و این محصول را روانه‌ی بازار خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.