گزارش: خودروی اپل با همکاری تویوتا تولید خواهد شد -
گزارش: خودروی اپل با همکاری تویوتا تولید خواهد شد -

گزارش: خودروی اپل با همکاری تویوتا تولید خواهد شد

مهدی حلوائی
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - 15:18
خودروی اپل

به‌گزارش دیجی تایمز، اپل امروز برای ساخت خودروی مورد انتظار خود مذاکراتی را با نمایندگان شرکت تویوتا خواهد داشت. اپل به‌دنبال پیداکردن شریکی مطمئن در بخش خودروسازی بوده تا اولین خودروی خود را در سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار کند.

مطالب مرتبط:

هنوز جزئیات زیادی از این ملاقات در دسترس نیست و ما نمی‌دانیم که این دو شرکت دقیقاً در چه زمانی مذاکرات خود را آغاز خواهند کرد اما به‌گفته‌ی دیجی تایمز، تمزکر اصلی این مذاکرات بر تامین باتری خودروی اپل خواهد بود. همچنین به‌گزارش MacRumors، نمایندگان اپل در ماه آگوست (مرداد) با هدف تامین باتری خودرو ملاقات‌هایی را با شرکت‌های SK Group و ال جی الکترونیکس داشته‌اند. خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرده که اپل در حال کار بر روی باتری جدیدی است که پیشرفت بزرگی را در صنعت خودروسازی ایجاد خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد که تا زمان آماده‌شدن باتری‌های اختصاصی خود از محصولات دیگر شرکت‌ها استفاده کند. با این وجود، با توجه به مشکلات کمبود تراشه بسیار بعید است که اپل بتواند خودروی تمام برقی خود را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند.

نظر شما در ورود اپل به بازار خودروهای برقی چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند اولین خودروی خود را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.