سرفیس Duo 2 احتمالا در ۳۱ شهریور معرفی می شود- تکفارس  
سرفیس Duo 2 احتمالا در ۳۱ شهریور معرفی می شود- تکفارس  

احتمال معرفی سرفیس Duo 2 در رویداد ۳۱ شهریور مایکروسافت

مجتبی بوالحسنی
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - 09:55
سرفیس Duo 2

مایکروسافت احتمالا در مراسم ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) از نسل جدید سرفیس Duo 2 رونمایی خواهد کرد.

مایکروسافت به‌تازگی یک رویداد مطبوعاتی برنامه‌ریزی کرده که قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر برگزار شود. این شرکت اعلام کرده که از آنجا که قرار است ویندوز ۱۱ به‌زودی و در ماه آینده رسما عرضه شود، در رویداد مورد بحث درمورد این سیستم‌عامل و محصولات سخت‌افزاری جدید سری سرفیس صحبت خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

جزئیات دقیق مربوط به این رویداد هنوز فاش نشده، اما هیجان‌انگیزترین محصول سخت‌افزاری مورد انتظار می‌تواند سرفیس Duo 2 خواهد بود.

ماه ژولایی خبرهایی در مورد این محصول منتشر شد که بر اساس آن‌ گفته‌ می‌شود این دستگاه تاشو احتمالا در دو رنگ و به همراه دوربین سه‌گانه معرفی خواهد شد. شکل کلی این محصول بدون تغییر باقی خواهد ماند، اگرچه و بنابراین می‌توانید انتظار محصولی را داشته باشید که از دو نمایشگر مجزا و یک لولا در بین آن‌ها بهره می‌برد.

مایکروسافت Duo 2 از نظر مشخصات فنی به یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود، که این یعنی دستگاه مورد بحث از شبکه‌های پرسرعت ۵G نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از پرداخت پول از طریق NFC اشاره کرد.

البته مهم‌ترین نکته در مورد سرفیس Duo 2 قیمت در نظر گرفته شد برای این دستگاه است. مایکروسافت مدل اصلی این محصول را با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگ به‌قیمت ۱۳۹۹ دلار به بازار عرضه کرد. درهر حال انتظار می‌رود دومین نسل سرفیس Duo از نظر قیمتی نسبت به نسل قبلی کمی خود مقرون‌ به صرفه‌تر باشد.

این دستگاه رقبای بسیار قدرتمندی در بازار دارد. سامسونگ اخیرا مدل‌های جدیدی از گوشی‌های هوشمند تاشو خود معرفی کرده استو گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت ۹۹۹ دلار و گلکسی زد فولد ۳ با قیمت ۱۷۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

در گزارش‌های مرتبط به این مورد اشاره شده که گوگل هم درحال کار روی ساخت یک گوشی هوشمند تاشو به‌نام پیکسل فولد است.

انتظار می‌رود مایکروسافت علاوه‌بر مدل اندرویدی سرفیس Duo 2 مدل دیگری از این محصول را به‌همراه سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ روانه‌ی بازار کند. یکی دیگر از محصولاتی که انتظار داریم در مراسم ۳۱ شهریور توسط مایکروسافت معرفی شود، مدل جدید سرفیس پرو است.

نسل جدید سرفیس بوک ۳ نیز احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. البته این محصول از این به‌بعد به احتمال زیاد در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های سرفیس قرار خواهد گرفت زیرا مدل‌های جدید آن به نمایبشگرهای جداشدنی مجهز نخواهند بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید