گزارش: اپل واچ سری ۷ احتمالاً با تاخیر معرفی خواهد شد - تکفارس 
گزارش: اپل واچ سری ۷ احتمالاً با تاخیر معرفی خواهد شد - تکفارس 

گزارش: اپل واچ سری ۷ احتمالاً با تاخیر معرفی خواهد شد

افشین نوری
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - 16:25
اپل واچ

ما تا امروز فکر می‌کردیم که ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۷ همزمان با سری آیفون ۱۳ معرفی خواهند شد، اما حالا به نظر می‌رسد که این ساعت‌ها، به‌خاطر مشکلاتی که در تولیدشان به وجود آمده، دیرتر معرفی خواهند شد.

وب‌سایت Nikkei Asia در جدیدترین گزارش خود گفته است که اپل به‌خاطر پیچیدگی موجود در طراحی ساعت‌های اپل واچ سری ۷، تولید آزمایشی آن‌ها را از هفته گذشته شروع کرده است؛ اما متاسفانه مشکلاتی در هنگام مونتاژ ماژول‌های الکترونیکی و نمایشگرهای آن به وجود آمده است که احتمالاً باعث تاخیر در معرفی آن‌ها خواهد شد. بلومبرگ نیز این موضوع را چند روز پیش، به نقل از یک منبع آگاه، تائید کرده بود.

مطالب مرتبط:

امسال شایعات خیلی کمی درباره  اپل واچ سری ۷ منتشر شده است، اما چیزی که ما درباره این سری مطمئن هستیم این است که شاهد یک بازطراحی اساسی در آن خواهیم بود. همچنین رندرهایی از این سری منتشر شده‌اند که به لبه‌مسطح آن اشاره داشته‌اند. شایعه دیگری نیز درباره ساعت‌های اپل واچ سری ۷ وجود دارد و آن اینکه سایز آن‌ها از ۴۰ و ۴۴ میلیمتر به ۴۱ و ۴۵ میلیمتر افزایش خواهد یافت.

وب‌سایت Nikkei در ادامه گزارش خود ادعا کرده است که بخش از مشکلات موجود در تولید سری ۷ مربوط به نمایشگرهای بزرگ آن‌ها می‌شود. این گزارش همچنین گفته است که وجود قابلیت‌های جدیدی مانند سنجش فشار خون باعث شده تا اپل طراحی داخلی ساعت‌ها را تغییر دهد و همین موضوع یکی دیگر از مشکلات موجود در تولید آن‌ها بوده است. ضمن اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده تا اپل نتواند با تامین‌کنندگان خود به‌طور حضوری کار کند و مشخصات موردنظر خود را مورد تائید قرار دهد.

اپل در پاییز هر سال معمولاً چند رویداد برگزار می‌کند که تعداد آن‌ها بیشتر از دو تا نمی‌شود؛ اما امسال همه چیز ممکن است تغییر کند. تا پیش از گزارش وب‌سایت Nikkei، ما انتظار داشتیم که اپل دستگاه‌های آیپد مینی، اپل واچ سری ۷ و ایرپاد ۳ را در کنار آیفون ۱۳ در رویداد ماه سپتامبر، و مک‌بوک‌های جدید M1X و مک مینی را در ماه اکتبر معرفی کند. اما حالا به نظر می‌رسد که اپل واچ سری ۷ احتمالاً در یک رویداد جداگانه رونمایی شود؛ مثل همان اتفاقی که سال گذشته برای اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE افتاد. البته این احتمال هم وجود دارد که اپل این سری را در ماه سپتامبر معرفی کند اما عرضه آن را به تعویق بیندازد.

پیش‌بینی اینکه اپل واچ سری ۷ دقیقاً در چه تاریخی معرفی خواهد شد بسیار سخت است و تا زمانی که تولید انبوه آن‌ها‌ شروع نشده است با قطعیت نمی‌توان چیزی گفت. همه این‌ها بستگی به این دارد که اپل چقدر سریع بتواند مشکلات مربوط به این سری را رفع کند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا در رویدا ماه سپتامبر شاهد معرفی اپل واچ سری ۷ خواهیم بود یا نه.

منبع: Gizmodo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید