عرضه بتای وان UI 4 سامسونگ در ماه جاری آغاز خواهد شد - تکفارس 
عرضه بتای وان UI 4 سامسونگ در ماه جاری آغاز خواهد شد - تکفارس 

عرضه بتای وان UI 4 سامسونگ در ماه جاری آغاز خواهد شد

مهدی ملکی
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - 09:06
عرضه بتای وان UI 4 سامسونگ در ماه جاری آغاز خواهد شد - تکفارس 

سامسونگ تاییده کرده است که برنامه بتای عرضه رابط کاربری وان UI 4 این شرکت تقریباً تا پایان ماه جولای حاضر خواهد بود؛ اتفاقی که هم‌اکنون شاهد رخ دادن آن هستیم.

از همین رو، یکی از مدیران انجمن‌های این شرکت به تازگی اطلاع داده است که شروع عرضه تست بتا سرانجام در ماه سپتامبر رقم خواهد خورد. با این حال سامسونگ رسماً تاریخ و جزئیات عرضه این به‌روزرسانی را مشخص نکرده است.

طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که این بتا ابتدا در کره جنوبی، کشور مادر سامسونگ عرضه می‌شود و سپس دامنه عرضه آن‌ها به سایر مناطق گسترش خواهد یافت. اگر خواهان دریافت این نسخه از رابط کاربری جدید سامسونگ هستید، باید از طریق اپلیکیشن Samsung Members، روی گزینه Join One UI Beta Program ضربه بزنید.

مطالب مرتبط:

اولین گوشی‌هایی که این به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد، گلکسی S21، گلکسی S21+ و همچنین گلکسی S21 اولترا خواهند بود. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی S20 در ادامه به این به‌روزرسانی مجهز شوند، اگرچه باید تاکید کرد که سامسونگ هیچ کدام از این موارد را رسماً تایید نکرده است.

سامسونگ وان UI 4

در حالی که کاربران در حال حاضر به دنبال تاریخ دقیق انتشار این به‌روزرسانی جدید برای دریافت اندروید ۱۲ هستند، مدتی پیش اخباری مبنی بر عرضه وان UI 4 منتشر شد.

در حقیقت طبق این اخبار به نظر می‌رسد داوطلبان یاد شده چندین روز است که در حال تست این نسخه هستند، زیرا چند روز پیش گلکسی S21 اولترا ۵G این بار با اندروید ۱۲ روی وب‌سایت گیک بنچ ظاهر شد. این مدل مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است؛ به این ترتیب می‌توان اطمینان یافت این مدل مربوط به منطقه کره جنوبی، زادگاه سامسونگ و البته اولین منطقه‌ای است که نسخه بتای وان UI 4 برای کاربران آن عرضه شده است.

افزون بر این، اپلیکیشن One Hand Operation+ نیز به تازگی با ویژگی پشتیبانی از اندروید ۱۲ به‌روز شده است. نسخه این به‌روزرسانی ۴.۷.۳۱ است که احتمالاً شما نیز می‌توانید به‌روزرسانی آن را دریافت و در قسمت توضیحات آن، شاهد ذکر این موضوع باشید.

براساس ادعای ماه گذشته یکی از افشاگران این غول کره‌ای، این رابط کاربری که مبتنی بر اندروید ۱۲ است، تغییرات زیادی را در اپلیکیشن نوت (Note) گوشی‌های این شرکت اعمال خواهد کرد که البته در حال حاضر ما از جزئیات دقیق آن آگاه نیستیم. با این حال همان‌طور که در وهله اول انتظار می‌رود، احتمالاً شاهد تغییراتی در رابط کاربری آن نیز خواهیم بود که آن را بیش از پیش مورد پسند کاربران خواهد کرد.

همچنین این رابط کاربری بهینه‌سازی بهتری برای پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد داشت و از طرفی شاهد ارائه به‌روزرسانی برای Knox نیز خواهیم بود.

گزارش‌های قبلی نیز اشاره کرده بودند که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای ارائه اولین نسخه آزمایشی این رابط کاربری در ماه آگوست سال جاری است اما امروز ما با قرارگیری در اولین روز ماه سپتامبر هنوز شاهد ارائه تاییدیه رسمی از سوی سامسونگ نیستیم.

نظر شما کاربران تکفارس در این مورد چیست؟ آیا شما توانسته‌اید در برنامه بتای وان UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ شرکت کنید؟

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید