مدل جدید آنر ۵۰ با نام Honor Code معرفی شد - تکفارس 
مدل جدید آنر ۵۰ با نام Honor Code معرفی شد - تکفارس 

مدل جدید آنر ۵۰ با نام Honor Code معرفی شد

مهدی ملکی
۹ شهریور ۱۴۰۰ - 08:59
آنر ۵۰ - آنر ۵۰ پرو

سری گوشی‌های هوشمند آنر ۵۰ در میانه ماه ژوئن میلادی سال جاری معرفی شدند و حدود ۱۰ روز دیگر عرضه آن‌ها شروع خواهد شد. مدل‌های پایه این سری یعنی آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو حین عرضه در چهار رنگ در دسترس قرار خواهند گرفت اما اکنون شاهد معرفی رنگ پنجم تحت یک ویرایش محدود به نام Honor Code هستیم.

در این رنگ، واژه‌های مختلف کلمه HONOR به صورت تصادفی در پشت دستگاه حک شده است. رنگ پس‌زمینه و مکان قرارگیری این کلمات با توه به زاویه تابش نور، تغییر می‌کنند. همچنین تصاویر پس‌زمینه پیش‌فرض خود دستگاه نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا این هارمونی به خوبی حفظ شود.

این نسخه محدود قیمت یکسانی با مدل‌های پایه آنر ۵۰ دارد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو ویرایش محدود به ترتیب با قیمت ۲۷۰۰ یوآن چین و ۳۷۰۰ یوآن چین به بازار عرضه شوند.

در حال حاضر خرید مستقیم این دو مدل ممکن نیست و کاربران تنها می‌توانند به رزو نوبت بپردازند. عرضه اصلی این دو دستگاه از تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

طبق اعلام آنر، از هر مدل تنها ۱۵۰۰ ویرایش محدود منتشر خواهد شد. آنر ۵۰ و ۵۰ پرو ویرایش محدود افزون بر موارد معمولی که در جعبه قرار می‌گیرند، با برخی لوازم جانبی اضافه عرضه می‌شوند. مدل نخست همراه با یک قاب محافظ و مدل دوم همراه با یک جفت هدفون عرضه خواهد شد.

آنر ۵۰ - آنر ۵۰ پرو

آنر ۵۰ پرو گوشی قدرتمند این سری از یک نمایشگر خمیده ۶.۷۲ اینچی امولد (AMOLED) با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در بالای نمایشگر هم دو دوربین سلفی (اصلی ۳۲ مگاپیکسلی + التراواید ۱۲ مگاپیکسلی) در داخل یک بریدگی قرص‌مانند جای گرفته‌اند.

در مقابل، آنر ۵۰ استاندارد مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی با همان مشخصات مدل پرو است، اما فقط دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلوی خود است.

اما در پشت هر دو گوشی شاهد دوربین‌های یکسانی هستیم که در داخل دو ماژول بزرگ دایره‌ای‌شکل قرار گرفته‌اند. یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سایز پیکسلی ۱/۱.۵۲ اینچ و ترکیب پیکسلی ۱ پیکسل در ماژول بالا جای گرفته است و سه دوربین دیگر یعنی دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی نیز در ماژول پایین قرار گرفته‌اند.

آنر ۵۰ - آنر ۵۰ پرو - Honor Code

همانطور که گفته شد آنر ۵۰ و ۵۰ پرو اولین گوشی‌هایی هستند که از تراشه جدید اسنپدراگون ۷۷۸G که متشکل از هسته‌های پردازشی Kryo 670 و یک هسته گرافیکی Adreno 642L است استفاده می‌کنند. در کنار این تراشه از ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم استفاده شده است.

شما می‌توانید در ویدیو همین صفحه، تغییر رنگ این گوشی در مقابل زاویه تابش نور را مشاهده کنید. این رنگ جدید برای مدل آنر ۵۰ SE در دسترس قرار نمی‌گیرد. آنر تایید کرده است که نسخه بین‌المللی این دو گوشی در بیش از ۴۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد، اما این شرکت اشاره‌ای به تاریخ دقیق عرضه آن‌ها نکرده است.

دانلود ویدیو

نظر شما درباره این سیاست جدید آنر چیست؟ آیا این شرکت چینی با انجام چنین مواردی می‌تواند محبوبیت سابق خود را این بار پس از جدا شدن از هوآوی به دست آورد؟

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.