بالاخره انتظارها به پایان رسید!اطلاعات تکمیلی از«iPhone 6» - تکفارس 
بالاخره انتظارها به پایان رسید!اطلاعات تکمیلی از«iPhone 6» - تکفارس 

بالاخره انتظارها به پایان رسید!اطلاعات تکمیلی از«iPhone 6»

jabersaber
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - 23:19
بالاخره انتظارها به پایان رسید!اطلاعات تکمیلی از«iPhone 6» - تکفارس 

همین ۶ ماه پیش بود که گوشی ها محبوب کمپانی اپل «۵s و ۵c» به بازار عرضه شد. حالا پس از آن همه حرف و حدیث و شایعه در مورد گوشی جدید اپل «iPhone 6» بالاخره اطلاعاتی از قیمت و زمان دقیق عرضه این گوشی فوق العاده منتشر شد. با ماهمراه باشید.

سال گذشته کمپانی اپل دو گوشی هوشمند آیفون ۵S و ۵C را در روز دهم سپتامبر معرفی کرد و فروش آن در بازار از تاریخ ۲۰ سپتامبر آغاز شد. حالا  به نظر میاد امسال هم در تاریخ مشابه آیفون ۶ در معرض دید عموم قرار گیرد. این گوشی سپتامبر ۲۰۱۴ به صورت رسمی معرفی می‌شود و حدود یک هفته پس از این اتفاق هم به دست کاربران می‌رسد.
این گزارش از سوی شرکت ژاپنی «Nikkei»تولیدکننده نمایشگرهای مدل جدید گوشی هوشمند آیفون منتشر شده است که این مرکز استفاده از حسگر اثر انگشت در این گوشی را تایید می‌کند. و اما در مورد مشخصات و اندازه آیفون ۶ تاکنون شایعات فروانی منتشر شده که بعضی واقعی و بعضی غیرواقعی بوده است.این گوشی هوشمند همراه با پردازنده ۶۴ بیتی A۷ عرضه خواهد شد و هنوز اطلاعات دقیقی در مورد دوربین این گوشی دردسترس نیست ولی طبق شایعات این گوشی مجهز به یک دوربین ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی هست.

283b2b54-dda7-4990-a26a-12bb3993941b

به نظر میاد که پرچم دار جدید اپل با ۲ نمایشگربه ابعاد «۴.۷ و ۵.۵» اینچ عرضه می‌شوند و هیچ یک از این دو نمایشگر منحنی نیستند. همچنین در مورد بدنه این گوشی باید گفت که جنسش از نوعی فلز موسوم به «Liquidmetal»است که نسبت به آلومینیوم به‌کار رفته در آیفون ۵S سبک‌تر و مقاوم‌تر است. اپل با این فلز جدید موفق شده است گوشی هوشمند خود را باریک‌تر تولید کند تا با این اتفاق آیفون ۶ تنها ۷.۶ میلیمتر ضخامت داشته باشد.
iphone-6-apple

به نظر میاد که کمپانی اپل این گوشی را مشابه آیفون ۵S وارد بازار کند، برطبق این نظریه و با توجه به قیمت های گوشی ۵s مدل‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی آیفون۶ نیز به‌ترتیب با قیمت‌های ۵۴۹، ۶۲۹ و ۷۰۹ پوند وارد بازار خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.