شایعه: سری پیکسل ۶ گوگل یک روز قبل از سری آیفون ۱۳ معرفی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: سری پیکسل ۶ گوگل یک روز قبل از سری آیفون ۱۳ معرفی خواهد شد - تکفارس 

شایعه: سری پیکسل ۶ گوگل یک روز قبل از سری آیفون ۱۳ معرفی خواهد شد

افشین نوری
۸ شهریور ۱۴۰۰ - 11:46
گوگل پیکسل ۶

بنا به ادعای یک افشاگر مطرح در شبکه اجتماعی ویبو به نام Bald Panda، گوگل ممکن است سری پیکسل ۶ خود را زودتر از تاریخی که انتظار می‌رفت معرفی کند.

وب‌سایت Mountain View نیز به‌تازگی با انتشار برخی از مشخصات گوشی‌های پیکسل ۶ گفته است که این هندست‌ها مجهز به تراشه اختصاصی گوگل به نام تنسور خواهند بود و از سیستم دوربین ارتقایافته بهره خواهند برد.

مطالب مرتبط:

گوگل اوایل این ماه گفته بود که سری پیکسل ۶ خود را در پاییز امسال معرفی خواهد کرد. همچنین سخنگوی این شرکت چند روز پیش اعلام کرد که تولید گوشی‌های سال گذشته پیکسل ۵ و پیکسل ۴a 5G متوقف شده است.

تاریخ معرفی پیکسل ۶ همزمان با معرفی سری آیفون ۱۳ اپل شده است

به گفته Bald Panda، سری پیکسل ۶ در تاریخ ۱۳ سپتامبر معرفی خواهد شد. بد نیست بدانید که سری پیکسل ۵، سال گذشته در تاریخ ۳۰ سپتامبر رونمایی شد.

تاریخ ۱۳ سپتامبر تقریباً‌ همزمان با معرفی سری آیفون ۱۳ اپل و معرفی گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ است. براساس شایعات، گوشی اقتصادی گلکسی S21 FE سامسونگ در تاریخ ۸ سپتامبر و سری آیفون ۱۳ در تاریخ ۱۴ سپتامبر معرفی خواهند شد.

پیکسل ۶

سری پیکسل ۶ گوگل دارای مشخصات هیجان‌انگیری خواهد بود که از آن جمله می توان به تراشه ۵ نانومتری تنسور ساخت شرکت سامسونگ اشاره کرد.

این گوشی‌ها همچنین مجهز به دوربین‌های جدیدتری خواهند کرد. مدل استاندارد پیکسل ۶ ظاهراً دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و پیکسل ۶ پرو علاوه بر این دو دوربین از یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر نیز بهره خواهد برد.

گوشی‌های سری پیکسل ۶ همچنین دارای باتری‌های بهتر، سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر و قابلیت پشتیبانی از باند فوق‌عریض (UWB) خواهند بود.

اینکه آیا سری پیکسل ۶ گوگل می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین گوشی‌های امسال بشوند چیزی است که باید منتظر بمانیم و ببینیم؛ اما به نظر می‌رسد تراشه تنسور گوگل ظاهراً نسخه دیگری از تراشه اگزینوس سامسونگ است که با یک نام دیگر ساخته شده است.

گوشی پیکسل ۶ استاندارد احتمالاً در رنگ‌های مشکی، سبز و نارنجی و پیکسل ۶ پرو در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای معرفی خواهد شد. این گوشی‌ها حداقل در هشت کشور قابل‌دسترس خواهند بود.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید