سامسونگ از یک اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر رول‌شدنی رونمایی کرد [تماشا کنید] - تکفارس 
سامسونگ از یک اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر رول‌شدنی رونمایی کرد [تماشا کنید] - تکفارس 

سامسونگ از یک اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر رول‌شدنی رونمایی کرد [تماشا کنید]

افشین نوری
۷ شهریور ۱۴۰۰ - 21:44
سامسونگ

نمایشگاه IMID 2021 به‌تازگی و از تاریخ ۲۵ آگوست در کره جنوبی آغاز شده است و تاکنون محصولات خوبی از شرکت‌های مختلفی مانند سامسونگ و ال جی به نمایش گذاشته شده است. سامسونگ در این نمایشگاه یک گجت تاشو S-foldable معرفی کرده که می‌تواند با دو بار تا شدن تبدیل به یک گوشی هوشمند شود. این گجت در حالت کاملاً باز تبدیل به یک تبلت غول‌پیکر ۱۷.۳ اینچی می‌شود. ال جی نیز یک تلویزیون اولد (OLED) ۸۸ اینچی و یک تختخواب هوشمند مجهز به یک نمایشگر اولد ۵۵ اینچی معرفی کرده است.

مطالب مرتبط:

امروز نیز سامسونگ از یک محصول نوآورانه دیگر رونمایی کرده که این محصول یک اسپیکر هوش مصنوعی قابل‌تبدیل به یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی است.

طبق ویدیویی که سامسونگ منتشر کرده است، این اسپیکر هوشمند دارای یک طراحی با ارتفاع بلند و کناره‌های رول‌شدنی است و مجهز به یک پنل ۱۲.۴ انچی منعطف اولد است که در داخل اسپیکر پیچیده شده است. نکته جالب‌توجه اینکه، این اسپیکر هوشمند می‌تواند تنها از طریق یک اپلیکیشن تبدیل به یک پنل ۱۲.۴  اینچی شود.

زمانی که اسپیکر هوش مصنوعی سامسونگ از طربق یک گوشی هوشمند فعال می‌شود، این اسپیکر در عرض چند ثانیه از حالت رول‌شده تبدیل به یک نمایشگر مسطح می‌شود. حرکت پنل در بین این دو حالت نیز بسیار نرم و آرام است.

طبق اخباری که منتشر شده است، سامسونگ همچنین قصد دارد در این نمایشگاه یک پنل اولد ۴۸ اینچی تاشدنی سینماتیک و یک مانیتور ۳۴ اینچی ۱۴۴ هرتزی به نمایش بگذارد. هرچند این فناوری‌ها بسیار اغواکننده هستند، اما ما هنوز مطمئن نیستیم که طراحی‌های آن‌ها قابل عملیاتی باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید