تیزر جدیدی از خودروی ای‌ ام‌ جی GT63 E-Performance منتشر شد
تیزر جدیدی از خودروی ای‌ ام‌ جی GT63 E-Performance منتشر شد

تیزر جدیدی از خودروی ای‌ ام‌ جی GT63 E-Performance منتشر شد

مهدی حلوائی
۷ شهریور ۱۴۰۰ - 18:36
مرسدس ای ام جی GT63 E-Performance

خودروی برقی مرسدس SLS 2012 عمر کوتاهی داشت و تنها با هدف نمایش توانایی‌های این کمپانی آلمانی در ساخت خودروهای برقی تولید شده بود. دومین خودروی تمام‌برقی مرسدس-ای‌ام‌جی نیز با نام ای‌ام‌جی EQS در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مونیخ در ماه آینده رونمایی خواهد شد. قرار است که این خودرو در کنار خودروی پلاگین هایبریدی GT63 E-Performance به نمایش گذاشته شود.

مطالب مرتبط:

ای‌ام‌جی GT63 که رقیب خودروی پورشه پانامرا توربو S E هایبرید محسوب می‌شود، به پکیج برقی E-Performance مجهز خواهد شد. قرار است که یکی از درگاه‌های شارژ این خود روی سپر عقبی قرار بگیرد. در حالی که این درگاه در تیزر جدید چندان قابل مشاهده نیست اما تصاویر منتشرشده از نسخه‌ی آزمایشی این خودرو، این درگاه را به خوبی نشان داده‌اند. انتظار می‌رود که ای‌ام‌جی GT63 E-Performance از پک باتری ۶.۱ کیلووات‌ساعتی بهره ببرد.

مرسدس ای ام جی GT63 E-Performance

ای‌ام‌جی وعده داده که این خودرو توان ۸۰۵ اسب بخار (۸۰۰ کیلووات) را تولید کند. هنوز جزئیات دقیق نسخه‌ی هایبریدی GT63 منتشر نشده است اما با درنظرگرفتن پک باتری، پیشرانه برقی و جعبه‌دنده‌ی دوسرعته‌ی این خودرو، انتظار می‌رود وزن آن از نسخه‌ی GT63 S بیشتر باشد.

مرسدس ای ام جی GT63 E-Performance

نسخه‌ی هایبریدی ای‌ام‌جی GT63 با گشتاور ۱.۰۰۱ نیوتن‌متر (۷۸۳ پوندفیت) خود، شتاب ۶۰ مایل را در کمتر از ۳ ثانیه پر خواهد کرد. از این رو، GT63 هایبریدی به یکی از سریع‌ترین خودروهای با موتور درون‌سوز تبدیل خواهد شد. با توجه به برچسب قیمت ۱۶۲ هزار دلاری نسخه‌ی GT63 S، انتظار می‌رود که نسخه‌ی هایبریدی این خودرو به قیمت حدودی ۲۰۰ هزار دلار به‌فروش برسد.

نظر شما در مورد نسخه‌ی خودروی ای‌ام‌جی GT63 E-Performance چیست؟ آیا این خودرو از نظر تجاری عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.