گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد - تکفارس 
گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد

افشین نوری
۷ شهریور ۱۴۰۰ - 11:20
گلکسی S21 FE

سامسونگ اخیراً ‌تایید کرده بود که گوشی گلکسی S21 FE خود را به‌زودی معرفی خواهد کرد. این هندست که نسخه تنزل‌یافته گلکسی S21 محسوب می‌شود ظاهراً قرار بود در رویداد معرفی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی شود که به نظر می‌رسد معرفی آن به‌خاطر کمبود تراشه با تاخیر مواجه شده است.

حالا سامسونگ شروع به انتشار تیزرهایی از گوشی گلکسی S21 FE کرده است و مکس واینباخ (Max Weinbach) افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی، تصاویری از این هندست فاش کرده که این موضوع نشان‌دهنده نزدیک شدن زمان معرفی این گوشی است.

اما در مورد اینکه گلکسی S21 FE دقیقاً در چه تاریخی معرفی خواهد شد کاربری به نام Mauri QHD در حساب توییتری خود گفته است که این گوشی در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) رونمایی خواهد شد، هرچند که تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست. گزارش‌های اولیه به بازه زمانی سپتامبر تا اکتبر به‌عنوان تاریخ معرفی گلکسی S21 FE اشاره کرده بودند.

گلکسی S21 FE

بد نیست بدانید که اپل نیز در تاریخ ۱۴ سپتامبر از سری آیفون ۱۳ خود رونمایی حواهد کرد. ما تقریباً همه چیز را درباره گلکسی S21 FE می‌دانیم و مشخصات این گوشی قبلاً در گوگل پلی کنسول فاش شده بود. این هندست احتمالاً به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، التراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. کار پردازش این گوشی را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بر عهده خواهد داشت و انرژی آن را یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد.

گلکسی S21 FE ظاهراً ‌از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد و ممکن است دارای یک شیار کارت میکرو اس‌دی برای افزایش حافظه داخلی باشد. این گوشی همچنین در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، آبی و بنفش عرضه خواهد شد.

اما در مورد قیمت گلکسی S21 FE باید بگویمم که این گوشی  به احتمال زیاد ارزان‌تر از گلکسی S20 FE خواهد بود که به قیمت ۶۹۹ دلار عرضه شد. آیفون ۱۳ مینی نیز احتمالاً با همین قیمت عرضه خواهد شد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا گلکسی S21 FE می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ باشد یا نه.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.