آیفون 13 نام سری جدید آیفون های ۲۰۲۱ اپل خواهد بود- تکفارس  
آیفون 13 نام سری جدید آیفون های ۲۰۲۱ اپل خواهد بود- تکفارس  

تایید نام آیفون ۱۳ در تصویر لو رفته از بسته‌بندی این گوشی هوشمند

مجتبی بوالحسنی
۶ شهریور ۱۴۰۰ - 11:03
بسته بندی آیفون 13

اخیرا تصویری در برخی رسانه‌ها منتشر شده که ظاهرا برچسب‌هایی که اپل برای بسته‌بندی محصولات خود از آن‌ها استفاده می‌کند را نشان می‌دهد. در این برچسب نام آیفون ۱۳ مشاهده می‌شود.

این عکس توسط حساب کاربری لودهنده‌ی معروف اخبار فناوری با نام کاربری DuanRui در توئیتر منتشر شده است. وی تصویر یاد شده را پس از مشاهده در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو در حساب کاربری خود منتشر کرده است.

مطالب مرتبط:

اگرچه DuanRui تاکید می‌کند که اطلاعات اعلام شده توسط او دست‌اول نیست اما به‌نظر می‌رسد این عکس شایعات قبلی در مورد جدیدترین گوشی پرچمدار اپل که در آن‌ها به نام آیفون ۱۳ اشاره شده را تقویت می‌کند.

تا همین چند وقت قبل، تعداد زیادی از مقالات و کاربران اینترنتی شایعات دیگری را مبنی بر آیفون بعدی اپل منتشر می‌کردند که در آن‌ها نام این دستگاه آیفون ۱۲s اعلام شده است. اگرچه این افراد هیچ‌گاه نتوانستند مدرک موثقی برای خبر خود ارائه دهند، اما با این‌وجود بازهم توانستند نظر بسیاری از اهالی اینترنت را به خود جلب کنند.

ایده‌‌ی پشت تئوری نام آیفون ۱۲s این بود که شاید به دلیل اینکه مردم در اکثر نواحی دنیا عدد ۱۳ را نحث می‌دانند، اپل از این نام اجتناب کند؛ چراکه در بیشتر نواحی جهان افراد عدد ۱۳ را شوم و عامل شانس بد می‌دانند. به همین دلیل برخی افراد گمان می‌کردند که شاید اپل از نام آیفون ۱۳ برای هوشمند جدید خود استفاده نکند، اما حالا به‌نظر می‌رسد این موضوع واقعیت ندارد.

اگرچه تا زمانی که این شرکت خبر مورد بحث را رسما تایید نکند، نمی‌توان انتشار چنین تصاویری را به‌عنوان مدرکی مطمئن تلقی کرد اما منطقی است که عکس لو رفته که در بالای مطلب مشاهده می‌کنید واقعی باشد.

وب‌سایت مک‌رومرز نیز پستی را منتشر کرده که در آن اشاره می‌کند با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون‌های بعدی اپل، منتشر شدن تصاویر لو رفته از این محصول یا لوازم جانبی مرتبط با آن کاملا طبیعی است.

آیفون 13

اینکه اپل به روش‌های قبلی نام‌گذاری محصولات خود اهمیت زیادی نمی‌دهد یک نکته‌ی مثبت تلقی می‌شود و امیدواریم بقیه نیز این موضوع را در نظر داشته باشند.

جالب اینکه چند ماه قبل یک نظرسنجی توسط سِل‌سِل (SellCell) انجام شد که نشان داد بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند صاحب یک گوشی هوشمند با نام آیفون ۱۳ باشند.

به‌نظر می‌رسد در نظرسنجی مورد اشاره، ۷۴ درصد از کاربران نام آیفون ۱۳ را به نام‌های دیگری که تا کنون برای آیفون‌های ۲۰۲۱ اپل اعلام شده، ترجیح می‌دهند. لازم به ذکر است که بر اساس نتایج این نظرسنجی، فقط ۱۳ درصد از طرفداران اپل نام آیفون ۱۲s را انتخاب کرده‌اند.

اگر اطلاعات فاش شده توسط جان پروسر، لو‌دهنده‌ی معروف اخبار حوزه فناوری صحت داشته باشند، تاریخ معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) اعلام شده و عرضه‌ی سراسری این محصولات نیز از ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) آغاز خواهد شد.

منبع: PhoneA 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.