دو مدل جدید از آنر واچ GS ۳ معرفی شد - تکفارس 
دو مدل جدید از آنر واچ GS ۳ معرفی شد - تکفارس 

دو مدل جدید از آنر واچ GS ۳ معرفی شد

مهدی ملکی
۵ شهریور ۱۴۰۰ - 21:15
آنر واچ GS ۳

آنر نزدیک به دو هفته پیش با برگزاری یک رویداد در چین به طور همزمان از سری گوشی‌های جدید خود تحت نام مجیک ۳ و ساعت هوشمند واچ GS ۳ رونمایی کرد.

آنر مجیک ۳ که در این رویداد معرفی شد، مجهز به برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار قابل توجه و جذاب است. در حقیقت این سری، اولین سری گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸+ خواهد بود. پردازنده‌ای که نسخه پلاس اسنپدراگون ۸۸۸ آن، کارایی موتور هوش مصنوعی را حدود ۲۰ درصد نسبت به نسل اولیه این پردازنده‌ها افزایش می‌دهد.

با این حال مجیک ۳ پایه مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است که برای ارائه اطلاعات در زمانی که نیاز است از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. طبق گفته جورج ژائو (مدیر عامل این برند چینی) مجیک ۳ به وسیله این هوش مصنوعی جدید می‌تواند ۵ هزار سناریو متفاوت را تشخیص دهد. او همچنین باور دارد که سری آنر مجیک ۳ بهترین محصولات مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸+‌ هستند.

آنر واچ GS ۳

اگرچه این شرکت در رویداد مذکور تنها به ارائه جزئیات از سری مجیک ۳ اکتفا کرد و به طور کامل درباره مشخصات این محصولات پوشیدنی حرف نزد اما اکنون با استفاده از حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) پیکربندی‌های مختلف این ساعت با نام‌های Classic Streamer و Racing Pioneer را به طرفداران خود معرفی کرده است.

باید در نظر داشته باشید که عناوین این دو پبکیربندی در سایت مرجع از طریق ترجمه ماشین از چینی به انگلیسی برگردانده شده است و احتمال این وجود دارد که چندان دقیق نباشد. به هر حال ما با فرض قرار دادن همین عناوین، در ادامه به ارائه تمام جزئیاتی می‌پردازیم که آنر به صورت رسمی تایید کرده است.

مدل نخست به یک فریم طلاییرنگ و نمایشگر خمیده مجهز است. همچنین در لبه‌های کناری این ساعت چندین دکمه فیزیکی به چشم می‌خورد و بند قهوه‌ای رنگ آن نیز از جنس چرم ساخته شده است.

اگرچه آنر حتی در حساب ویبو خود هم اشاره‌ای به مشخصات این محصول نکرده است اما با توجه به جزئیات موجود در واچ فیس این ساعت، می‌توان وجود ویژگی‌های گام‌شمار خودکار، رهگیر ضربان قلب و رهگیری تعداد کالری‌های سوزانده شده کاربر را تایید کرد؛ ویژگی‌هایی که تقریباً تمام ساعت‌های هوشمندی که با هر قیمتی به بازار عرضه می‌شوند، به آن‌ها مجهز هستند.

آنر واچ GS ۳

مدل دوم یعنی Racing Pioneer ورزشی‌تر به نظر می‌رسد و از بند سیلیکون برای طراحی آن استفاده شده است. این ساعت نیز چندین دکمه فیزیکی را در لبه‌های کناری خود جای داده است و از روی واچ فیس آن می‌توان به پشتیبانی از ویژگی‌هایی نظیر گام‌شمار، کنترل موسیقی، قطب‌نما و البته کرونومتر اشاره کرد.

انتظار می‌رود که ویژگی اندازه‌گیری ضربان قلب نیز در این ساعت پشتیبانی شود اما همان‌طور که گفته شد هنوز اطلاعی از جزئیات آن در دست نیست.

آنر واچ GS ۳

آنر تاکنون زمان دقیق معرفی سری واچ GS ۳ را به طور کامل تایید نکرده است اما می‌توان انتظار داشت که این شرکت به زودی افزون بر ارائه چند تیزر تبلیغاتی، سری ساعت‌های هوشمند جدید خود را با معرفی مشخصات کامل بازاریابی کند.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید