یوتیوب موزیک سرانجام برای ور او اس منتشر شد - تکفارس 
یوتیوب موزیک سرانجام برای ور او اس منتشر شد - تکفارس 

یوتیوب موزیک سرانجام برای ور او اس منتشر شد

افشین نوری
۴ شهریور ۱۴۰۰ - 09:42
ور او اس

گوگل سرانجام یک اپلیکیشن ور او اس (Wear OS) برای یوتیوب موزیک ارائه کرد. این اتفاق می‌تواند یک خبر خوب برای کسانی باشد که منتشر راهکاری برای پخش موزیک‌های خود خارج از سرویس پخش گوگل بودند. همانطور که می‌دانید، گوگل در ماه آگوست سال گذشته، قابلیت گوگل پلی موزیک را از روی ور او اس حذف کرد که این موضوع باعث نارضایتی بسیار از کاربران شد. با این‌حال، اپلیکیشن جدید ور او اس برای یوتیوب موزیک دارای محدودیت‌های نیز است.

مطالب مرتبط:

بزرگترین محددودیت این ابزار آن است که فقط روی یکی از دو ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ ۴ سامسونگ که از ور او اس ۳ استفاده می‌کنند کار می کند. این ساعت‌ها تا تاریخ ۲۷ آگوست امسال قابل‌دسترس نخواهند بود، بنابراین حتی اگر شما هم‌اکنون بخواهید اپلیکیشن جدید را امتحان کنید، قادر به این کار نخواهید بود؛ مگر اینکه یک ساعت گلکسی واچ ۴ یا یک گلکسی واچ ۴ کلاسیک داشته باشید.

اگر شما شانس داشتن یکی از این ساعت‌ها را داشته باشید، اپلیکیشن ور او اس یوتیوب موزیک به مشترکین یوتیوب پریمیوم اجازه خواهد داد تا موزیک‌های موردعلاقه خودشان را مستقیما روی ساعت‌هایشان دانلود کنند. به این ترتیب، شما حتی در صورت نداشتن اتصال اینترنتی، قادر به شنیدن موزیک‌هایتان، تنها با یک ساعت و یک جفت هدفون بلوتوثی خواهید بود. با این‌حال، براساس آنچه که وب‌سایت ۹to5Google درباره این اپلیکیشن نوشته است این اپلیکیشن با همه خوبی‌هایش دارای نقاط ضعفی نیز است.

ابن وب‌سایت گفته است که ظاهراً هیچ راهی برای پخش موزیک از روی این اپلیکشن وجود ندارد و به نظر می‌رسد شما در حال حاضر فقط می‌توانید از طریق آن موزیک دانلود کنید. ضمن اینکه به گفته ۹to5Google ، هنگام شارژ ساعت فقط امکان دانلود آهنگ‌ها وجود خواهد داشت که این مورد هم می‌تواند یکی از نقاط ضعف اپلیکیشن مذکور باشد.

با وجود همه این‌ محدودیت‌ها، ما بسیار خوشحال هستیم که اپلیکیشن ور او اس سرانجام برای یوتیوب موزیک عرضه شد. گوگل هنوز صحبتی درباره عرضه این اپلیکیشن برای سایر دستگاه‌های ور او اس نکرده است.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.