سامسونگ گلکسی M32 5G معرفی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی M32 5G معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی M32 5G معرفی شد

مهدی حلوائی
۳ شهریور ۱۴۰۰ - 20:55
سامسونگ گلکسی M32 5G

سامسونگ در ماه ژوئن گوشی گلکسی M32 را به‌نمایش گذاشته بود و حالا این شرکت کره‌ای نسخه‌ی ۵G این گوشی با نام گلکسی M32 5G را نیز معرفی کرد. این گوشی برخلاف نسخه‌ی ۴G از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۷۲۰ استفاده کرده و در دو نسخه‌ی با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶ گیگابایت و ۱۲۸/۸ گیگابایت عرضه شده است. شما می‌توانید حافظه‌ی داخلی این گوشی را از طریق شیار کارت میکرو اس دی به ۱ ترابایت ارتقا دهید.

مطالب مرتبط:

گلکسی M32 5G به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 مجهز شده و از ویژگی‌ امنیتی سامسونگ ناکس و حالت Alt Z نیز پشتیبانی کرده است. این حالت به کاربران اجازه می‌دهد تا با دوبار فشاردادن دکمه‌ی کناری گوشی بین دو حالت اصلی و شخصی سوییچ کنند.

سامسونگ گلکسی M32 5G

سامسونگ در این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی اینفینیتی وی (Infinity-V) با رزولوشن اچ دی استفاده کرده که در مقایسه با صفحه نمایش فول اچ دی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز نسخه‌ی ۴G کمی ضعیف‌‌تر است. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی، حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ناچ ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود.

سامسونگ گلکسی M32 5G

گلکسی M32 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۵ واتی بهره می‌برد. این در حالی است که نسخه‌ی ۴G این گوشی در کشور هند از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ مشابه استفاده کرده و نسخه‌ی جهانی آن نیز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات مجهز شده است. پشتیبانی از حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از ۱۲ باند ۵G و رنگ‌های سیاه و آبی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

سامسونگ گلکسی M32 5G

نسخه‌ی ۱۲۸/۶ گیگابایتی گلکسی M32 5G در کشور هند ۲۰.۹۹۹ روپیه (۲۸۰ دلار/۲۴۰ یورو) قیمت‌گذاری شده و نسخه‌ی ۱۲۸/۸ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۲۲.۹۹۹ روپیه (۳۱۰ دلار/۲۶۵ یورو) به‌فروش می‌رسد. فروش این گوشی از تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) در وب‌سایت‌های رسمی سامسونگ و آمازون آغاز خواهد شد. با این وجود، تاریخ عرضه‌ی این گوشی در دیگر کشورها هنوز اعلام نشده است.

نظر شما در مورد گوشی گلکسی M32 5G چیست؟ آیا این گوشی از نظر تجاری عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید