تیک تاک ابزار جدیدی برای تولید افکت واقعیت افزوده ارائه می‌کند - تکفارس 
تیک تاک ابزار جدیدی برای تولید افکت واقعیت افزوده ارائه می‌کند - تکفارس 

تیک تاک ابزار جدیدی برای تولید افکت واقعیت افزوده ارائه می‌کند

افشین نوری
۳ شهریور ۱۴۰۰ - 09:45
تیک تاک

تیک تاک در حال تست یک ابزار تجربی جدید برای توسعه‌دهندگان است که ممکن است روزی به خالقان محتوا اجازه ساخت افکت‌های واقعیت افزوده برای اپلیکیشن‌های محبوب را بدهد.

این پلتفرم که «تیک تاک افکت استودیو» (TikTok Effect Studio) نام دارد در حال حاضر در مرحله آزمایشی است. تیک تاک گفته است که این پلتفرم در این مرحله صرفاً ‌یک ابزار تجربی است و ممکن است به‌طور کامل راه‌اندازی نشود.

مطالب مرتبط:

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه اسنپ و فیس بوک هر دو دارای ابزارهای واقعیت افزوده اختصاصی خودشان برای توسعه‌دهندگان هستند، تیک تاک هم به فکر ارائه چنین پلتفرمی افتاده باشد این پلتفرم کاربران را تشویق خواهد کرد تا افکت‌های جدید بسازند و برای جذب مخاطب آن‌ها را به‌صورت آنلاین پخش کنند.

تیک تاک

پلتفرم افکت استودیو برای اولین بار توسط یک کارشناس رسانه به نام مت ناوارا (Matt Navarra) کشف شد و برای وارد شدن بهه آن لازم است که به وب‌سایت تیک تاک مراجعه کنید. برای ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم شما نیاز به وارد کردن اسم، ایمیل، نام کاربری تیک تاک‌تان، تعداد سال‌های تجربه‌تان در توسعه ابزارهای واقعیت افزوده و همچنین پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای ایجاد افکت‌ برای استفاده‌های شخصی یا تجاری دارید خواهید داشت.

این وب‌سایت هرچند اوایل ماه جاری راه‌اندازی شده است، اما به نظر می‌رسد که هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. سخنگوی تیک تاک در مصاحبه با وب‌سایت تک‌کرانچ گفته است: ما همیشه درباره ارائه روش‌های جدید برای غنی‌سازی تجربیات جامعه کاربران خود فکر کرده‌ایم. در حال حاضر ما در حال تست ابزارهایی برای وارد کردن ایده‌های خالقان محتوا به  زندگی کاربران تیک تاک هستیم.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید