تماس های تصویری و صوتی به اپلیکیشن اصلی فیسبوک اضافه می‌‌شود
تماس های تصویری و صوتی به اپلیکیشن اصلی فیسبوک اضافه می‌‌شود

تماس های تصویری و صوتی به اپلیکیشن اصلی فیسبوک اضافه می‌‌شود

مهدی حلوائی
۲ شهریور ۱۴۰۰ - 11:53
فیسبوک

به‌گزارش بلومبرگ، فیسبوک در حال آزمایش اضافه‌کردن قابلیت تماس‌های تصویری و صوتی به اپلیکیشن اصلی پلتفرم خود می‌باشد. این ویژگی‌ها بخشی از اپلیکیشن پیام‌رسان مستقل این شرکت با نام فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger)، که در سال ۲۰۱۱ از اپلیکیشن اصلی جدا شد، نیز می‌باشد. فیسبوک در گذشته از این دو قابلیت در محصولات دیگری مانند دوربین‌های پرتال (Portal) و هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس (Oculus) نیز استفاده کرده بود.

مطالب مرتبط:

همچنین به‌تازگی مدیر محصولات پیام‌رسان فیسبوک تایید کرده که ویژگی‌های بیشتری از این پیام‌رسان به اپلیکیشن اصلی فیسبوک اضافه خواهد شد. در حال حاضر فیسبوک این دو قابلیت را در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا مورد آزمایش قرار داده است. این کمپانی اطلاعات بیشتری از این قابلیت‌های را منتشر نکرده اما به‌نظر می‌رسد که کاربران برای دسترسی به تمام قابلیت‌های تماس‌های تصویری و صوتی، کماکان باید از پیام‌رسان مستقل فیسبوک استفاده کنند.

اضافه‌کردن قابلیت‌های پیام‌رسان فیسبوک به اپلیکیشن اصلی موجب یکپارچگی این دو سرویس می‌شود اما ممکن است که این کار با واکنش مشابه ادغام پیام‌رسان فیسبوک با اینستاگرام روبه‌رو شود. این اولین باری نیست که فیسبوک سعی داشته تا پیام‌رسان خود را به اپلیکیشن اصلی اضافه کند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ نیز قصد داشت تا قابلیت گفت‌وگوها را به اپلیکیشن اصلی خود اضافه کرده و یک صندوق دریافت اختصاصی را برای آن طراحی کند.

نظر شما در مورد ادغام پیام‌رسان فیسبوک مسنجر با اپلیکیشن اصلی آن چیست؟ آیا این اقدام فیسبوک با مخالفت کاربران مواجه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.