قابلیت بالاکشیدن لینک ها از اینستاگرام حذف خواهد شد -
قابلیت بالاکشیدن لینک ها از اینستاگرام حذف خواهد شد -

قابلیت بالاکشیدن لینک ها از اینستاگرام حذف خواهد شد

مهدی حلوائی
۲ شهریور ۱۴۰۰ - 11:06
اینستاگرام

به‌نظر می‌رسد که قابلیت بالاکشیدن لینک‌ها در بخش استوری‌های اینستاگرام در تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور) از این پلتفرم حذف می‌شود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌داد تا با بالاکشیدن صفحه در بخش استوری به لینک مطالب دسترسی داشته باشند. حالا اینستاگرام استیکرهای مخصوصی را جایگزین این قابلیت می‌کند و کاربران می‌توانند با زدن روی این استیکرها وارد لینک صفحات مربوطه شوند.

مطالب مرتبط:

اینستاگرام برای آزمایش این قابلیت جدید آن را در اوایل تابستان در دسترس بسیاری از کاربران قرار داده بود. این در حالی است که قابلیت بالاکشیدن صفحه تنها در اختیار کاربران تاییدشده و یا با ۱۰ هزار فالوور بود. به‌نظر می‌رسد که تفاوت اصلی این دو ویژگی در امکان پاسخگویی کاربران به استوری‌های با لینک استیکر می‌باشد.

قابلیت بالاکشیدن صفحه اینستاگرام

ویشال شاه، مدیر سابق محصولات اینستاگرام نیز معتقد است که این قابلیت جدید کار را برای کاربران آسان‌تر کرده و با نحوه‌ی استفاده‌ی آن‌ها از این پلتفرم هماهنگی بیشتری دارد. به‌گفته‌ی اینستاگرام تنها کاربرانی که به قابلیت بالاکشیدن صفحه دسترسی داشتند، ویژگی لینک استیکر را دریافت خواهند کرد. با این وجود، اینستاگرام در حال بررسی عرضه‌ی این ویژگی برای کاربران دیگر نیز می‌باشد.

نظر شما در مورد قابلیت لینک استیکر چیست؟ آیا از نحوه‌ی کارکرد این قابلیت رضایت دارید و یا ویژگی بالاکشیدن صفحه را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید