شیائومی خبر از برگزاری یک رویداد بزرگ در تاریخ ۱۵ سپتامبر داد - تکفارس 
شیائومی خبر از برگزاری یک رویداد بزرگ در تاریخ ۱۵ سپتامبر داد - تکفارس 

شیائومی خبر از برگزاری یک رویداد بزرگ در تاریخ ۱۵ سپتامبر داد

افشین نوری
۲ شهریور ۱۴۰۰ - 10:24
شیائومی

شیائومی اعلام کرده است که برای تاریخ ۱۵ سپتامبر یک رویداد معرفی محصول برنامه‌ریزی کرده است. ما در حال حاضر نمی‌دانیم که در این رویداد شاهد معرفی چه محصولاتی خواهم بود، اما تنها چیزی که می‌دانیم این است که این رویداد به مدت حدود یک ساعت طول خواهد کشید.

این رویداد به‌طور زنده از ساعت ۱۲ بعدازظهر به وقت گرینویج روی شبکه یوتیوب، توییتر و فیس بوک پخش خواهد شد. براساس تصویری که شیائومی امروز منتشر کرده است، ما شاهد یک سری «محصولات بسیار هیجان‌انگیر» در این رویداد خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

همانطور که می‌دانید گوشی پرچمدار می میکس ۴ و تبلت پد ۵ به‌تازگی معرفی شده‌اند، بنابراین سوال اینجاست که شیائومی در این مدت در حال کار روی چه محصولاتی بوده است؟ پیش از این، شایعاتی درباره  سری می ۱۱T وجود داشته است که مدل پرو این سری احتمالاً دارای سرعت شارژ ۱۲۰ وات خواهد بود. سال گذشته سری می ۱۰T در تاریخ ۳۰ سپتامبر معرفی شد و امسال نیز احتمال معرفی سری جایگزین آن در ماه سپتامبر وجود دارد.

ضمن اینکه، حساب توییتری ردمی هند به‌تازگی تیزری از یک گوشی جدید منتشر کرده است که احتمالاً مربوط به گوشی ردمی ۱۰ پرایم باشد. البته این تیزر ابهامات زیادی دارد و حتی ممکن است مربوط به یک گوشی تاشو یا یک تلویزیون هوشمند باشد. درهرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی در رویداد ۱۵ سپتامبر خود چه محصولات جدیدی معرفی خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید