تاریخ عرضه نوبیا رد مجیک ۶S پرو مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه نوبیا رد مجیک ۶S پرو مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه نوبیا رد مجیک ۶S پرو مشخص شد

مهدی حلوائی
۱ شهریور ۱۴۰۰ - 19:57
نوبیا رد مجیک 6S پرو

هفته‌ی گذشته یکی از گوشی‌های شرکت نوبیا موفق به دریافت گواهی ۳C شده بود و بسیاری از منابع تایید کرده بودند که این گوشی همان نوبیا رد مجیک ۶S پرو بوده است. حالا شرکت نوبیا به‌طور رسمی از عرضه‌ی این گوشی گیمینگ جدید در تاریخ ۶ سپتامبر در کشور چین خبر داد.

مطالب مرتبط:

به‌نظر می‌رسد که زد تی ای آماده است تا این گوشی جدید را که با همکاری کمپانی تنسنت تولید شده است. تنسنت یکی از کمپانی‌های بزرگ در صنعت بازی‌‌های ویدیویی به حساب می‌آید. نسخه‌ی پروی گوشی‌های سری رد مجیک ۶ در گذشته به بازار عرضه شده بود و به‌نظر می‌رسد که حالا نوبت به گوشی رد مجیک ۶S رسیده تا به این نسخه‌‌‌‌ ارتقا پیدا کند.

نوبیا رد مجیک 6S پرو

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات رد مجیک ۶S در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون +۸۸۸، شارژ ۱۲۰ واتی و دیگر سخت‌افزار گوشی رد مجیک ۶ بهره ببرد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی در بازارهای خارج از کشور چین نیز عرضه شود اما احتمالاً نسخه‌ی جهانی این گوشی از قابلیت فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی نخواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی نوبیا رد مجیک ۶S پرو چیست؟ به‌نظر شما این محصول با چه قیمتی به‌‌فروش خواهد رسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید