با جدیدترین خرید جف بزوس آشنا شوید: دستگاه بستنی ساز! -
با جدیدترین خرید جف بزوس آشنا شوید: دستگاه بستنی ساز! -

با جدیدترین خرید جف بزوس آشنا شوید: دستگاه بستنی ساز!

مهدی حلوائی
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 15:44
جف بزوس دستگاه بستنی ساز خریداری کرد

تا به حال بسیاری از افراد پیشنهادهای مختلفی را به جف بزوس در مورد کارهایی که او می‌تواند با ثروت بی‌نهایت خود انجام دهد، ارائه داده‌اند اما به‌نظر می‌رسد که تمام این افراد به مسائل کم‌اهمیتی توجه داشته‌اند. در حالی که جامعه از بزوس خواسته‌اند تا مشکل گرسنگی در جهان را حل کرده و یا برای دوسوم جمعیت جهان واکسن خریداری کند، او موفق شده تا با خرید یک دستگاه بستنی‌ساز، دست‌نیافتنی‌ترین رویای کودکان را برآورده کند. این خبر توسط شرکت CVT Soft Serve (سازنده‌ی دستگاه بستنی ساز جف بزوس) تایید شده است.

مطالب مرتبط:

بازخوردهای کاربران در فضای مجاری به این خبر بسیار جالب بوده است. برخی از کاربران از شباهت طراحی ساختمان مرکزی آمازون به قیف مخروطی بستنی‌های قیفی اشاره کرده‌اند. حالا سوال اصلی این است که جف بزوس از چه رژیم غذایی‌ای استفاده می‌کند؟ بسیاری از میلیاردرهای دیگر از رژیم‌های غذایی عجیبی پیروی می‌کنند. برای مثال، وعده‌ی صبحانه‌ی وارن بافی شامل چندین بستنی شده و مردم دائماً او را در حال نوشیدن نوشابه‌های گازدار مشاهده می‌کنند.

آیا جف بزوس نیز قصد دارد تا از رژیم غذایی مشابهی استفاده کند و یا دستگاه بستنی‌ساز خود را برای رویدادهای خاصی خریداری کرده است؟ این‌ها سوالاتی هستند که مردم جهان بی‌صبرانه منتظر شنیدن پاسخ آن‌ها می‌باشند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید