کنفرانس VidCon 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شد - تکفارس 
کنفرانس VidCon 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شد - تکفارس 

کنفرانس VidCon 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شد

افشین نوری
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 10:02
کنفرانس VidCon

کنفرانس VidCon که قرار بود اواخر ماه اکتبر امسال در آمریکا برگزار شود به دلیل نگرانی‌های درباره افزایش تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا کنسل شد. البته برگزارکنندگان این کنفرانس می‌گویند که این رویداد به سال آینده منتقل شده و ما شاهد برگزاری کنفرانس VidCon 2022 در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۲ خواهیم بود. ضمناً بلیط‌های رویداد امسال به‌طور خودکار به رویداد سال آینده منتقل خواهند شد. VidCon اعلام کرده ست که کنفرانس سال آینده لزوماً با همان مهمانان و برنامه‌هایی که برای امسال برنامه‌ریزی شده بود برگزار نخواهد شد.

مطالب مرتبط:

سال گذشته کنفرانس VidCon 2020 به امید برگزاری آن در پاییز همان سال کنسل شد، اما به‌دلیل شیوع کرونا تا تابستان امسال به تعویق افتاد و حالا هم اعلام شده است که تا سال آینده برگزار نخواهد نشد. البته شرکت VidCon در طول این یکسال بیکار ننشسته و رویدادهای آنلاین متعددی تحت عنوان VidCon Now برگزار کرده است.

حساب توییتری VidCon گفته است که هر کسی که بخواهد برای رویداد سال آینده ثبت نام کند تا تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ فرصت خواهد داشت و بلیط‌هایی که برای کنفرانس امسال خریداری شده‌اند، به‌طور اتوماتیک به سال آینده منتقل خواهند شد. این شرکت همچنین گفته است که اگر کاربران سوالاتی در این زمینه داشتند می‌توانند به بخش سوالات متدوال (FAQ) رویداد مراجعه کنند.

کنفرانس VidCon

شرکت VidCon تنها شرکتی نیست که برای برگزاری رویداد خود با شک و تردیدهایی مواجه بوده است. رویدادهای دیگری از جمله کنفرانس Blizcon نیز امسال کنسل شده‌اند و رویدادهای شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ نیز به صورت آنلاین برگزار شده‌اند. برخی رویدادهای دیگر مانند PAX West هم امیدوارند که بتوانند اواخر امسال کنفرانس خود را برگزار کنند که البته لازمه این کار واکسیناسیون گسترده مردم است.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا برگزارکنندگان رویدادها نتوانند تصمیم قاطعی درباره کنسل کردن کامل رویداد خود یا به عقب انداختن بگیرند. اوایل امسال به نظر می‌رسید که اوضاع بیماری کرونا تاحدودی برای برگزاری کنفرانس‌ها مطلوب باشد، اما نگرانی‌های دیگر باعث شدند تا این امیدها از این بروند. ما هنوز شاهد هستیم که خیلی از مردم دنیا واکسینه نشده‌اند و برخی از مردم نیز تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارد. بنابراین به نظر می‌رسد که اوضاع کمی پیچیده‌تر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می‌شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که رویداد VidCon درنهایت به چه صورت برگزار خواهد شد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید