گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهند کرد -
گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهند کرد -

گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهند کرد

مهدی حلوائی
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - 20:09
گوگل پیکسل 6

به‌گزارش ۹۱Mobiles، گوشی‌های جدید پیکسل ۶ نسبت به گذشته از شارژ سریع‌تری بهره خواهند برد. منابع نزدیک به این خبرگزاری اعلام کرده‌اند که تعدادی آداپتور شارژ ۳۳ واتی در دفتر اصلی گوگل مشاهده شده که احتمالاً شارژهای سری پیکسل ۶ می‌باشند. در حال حاضر گوشی‌های سری پیکسل تنها از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کنند.

مطالب مرتبط:

این منابع همچنین از تاخیر در عرضه‌ی گوشی‌ تاشوی گوگل خبر داده‌اند. با این وجود، گفته می‌شود که گوگل نسخه‌ی پیش‌نمایش این محصول را در جریان رویداد پیکسل ۶ به نمایش خواهد گذاشت. گوشی‌های پیکسل ۶ و  پیکسل ۶ پرو با ظاهری جدید، پردازنده‌ی جدید تنسور، دوربین‌های ارتقایافته و بدون آداپتور شارژ عرضه خواهند شد. ترکیب دوربین‌های نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر GN1 سامسونگ، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. نسخه‌ی پرو علاوه بر این دوربین‌ها، از دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴X بهره خواهد برد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از گوشی‌های سری پیکسل ۶ در دسترس نبوده و تاریخ عرضه‌ی آن‌ها نیز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری پیکسل ۶ چیست؟ آیا از تغییرات ایجاد‌شده در این گوشی‌ها رضایت دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید