روند ساخت آنر مجیک ۳ پرو پلاس را تماشا کنید - تکفارس 
روند ساخت آنر مجیک ۳ پرو پلاس را تماشا کنید - تکفارس 

روند ساخت آنر مجیک ۳ پرو پلاس را تماشا کنید

مهدی ملکی
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - 21:19
آنر مجیک ۳

آنر هفته گذشته سری گوشی‌های هوشمند جدید خود به نام مجیک ۳ را معرفی کرد. یکی از این گوشی‌های آنر مجیک ۳ پرو+ بود که اکنون در جدیدترین ویدیو این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.

آنر در این ویدیو که در زیر قابل مشاهده است، نشان می‌دهد که چگونه قوی‌ترین پرچم‌دار خود را طراحی می‌کند.

دانلود ویدیو

آنر مجیک ۳ اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸+ خواهد بود. نسخه پلاس اسنپدراگون ۸۸۸ کارایی موتور هوش مصنوعی را حدود ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. مجیک ۳ پایه مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است که برای ارائه اطلاعات در زمانی که نیاز است از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. طبق گفته جورج ژائو مجیک ۳ به وسیله این هوش مصنوعی جدید می‌تواند ۵ هزار سناریو متفاوت را تشخیص دهد. او همچنین باور دارد که سری آنر مجیک ۳ بهترین محصولات مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸+‌ هستند.

ژائو همچنین چندی پیش در یک مصاحبه منبع الهام رنگ‌بندی آنر مجیک ۳ را که عکاسان آن را به نام «ساعت طلایی» (Golden Hour) می‌شناسند، فاش کرد. این بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ دقیقه‌ای پیش از غروب و یا طلوع خورشید رخ می‌دهد. بنابراین این حالت می‌تواند به دو مرحله تقسیم شود.

نظر شما درباره فعالیت آنر بدون هوآوی و معرفی گوشی جدید این شرکت چیست؟ ما در مقاله «آنر چگونه می‌تواند بدون هوآوی به موفقیت برسد» این موضوع را به صورت کامل برسی کردیم.

آنر پتانسیل این را دارد که تاثیر مهمی بر بازار گوشی‌های هوشمند گذاشته و جای خالی هوآوی پس از تحریم‌های دولت آمریکا علیه این شرکت را پر کند. سهام بازار شرکت هوآوی پس از تحریم‌های آمریکا به شدت افت داشته و رشد سهام این شرکت از +۱۶ درصد به -۲۱ درصد رسیده است. این جایگاه ارزش تلاش مضاعف شرکت آنر را دارد و چه بسا که این شرکت بتواند جایگاه بزرگ‌تری را به‌دست آورد. این کار آسانی نیست اما آنر می‌تواند با انجام برخی کارها از جمله معرفی محصولاتی نظیر سری مجیک ۳ در این امر موفق ظاهر شود.

تحریم‌های شدید آمریکا علیه هوآوی باعث شد این غول چینی از سال ۲۰۱۹ تاکنون به تدریج رتبه خود در بازار جهانی را از دست بدهد. تحریم‌های مذکور به شرکت‌هایی نظیر شیائومی اجازه داد که یک قدم فراتر رفته و نهایتاً در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰، همین رقیب چینی هوآوی، او را پشت سر بگذارد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید