بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A12 - تکفارس 
بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A12 - تکفارس 

بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A12

مهدی ملکی
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - 18:14
بررسی سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ گلکسی A12 یکی از آن گوشی‌هایی است که می‌توان به معنای واقعی کلمه آن‌ها را ارزان‌قیمت نامید. این گوشی «ارزان‌قیمت» سامسونگ که به تازگی وارد بازار شده، توانسته جایگاه نسبتاً مناسبی را در میان رقبای خود پیدا کند و امروز اینجا هستیم تا به طور دقیق‌تر عواملی که A12 را به این جایگاه رسانده‌اند را بررسی کنیم.

وقتی می‌گوییم ارزان‌قیمت، منظورمان واقعاً ارزان‌قیمت است. قیمت این گوشی از ۱۸۰ دلار شروع و کیفیت خود گوشی نسبت به چنین قیمتی نیز، واقعاً عالی به شمار می‌رود. بدنه‌ی گوشی کاملاً پلاستیکی است اما در دست گرفتن و بافت پشتی آبی‌رنگ گوشی بسیار لذت‌بخش است. همچنین، یکی از چیزهای جالبی که باید بدانید این است که این گوشی از سیم‌کارت دوگانه با شکاف مخصوص کارت میکرو اس دی و جک هدفون برخوردار است.

مطالب مرتبط:

البته انتظارات خود را چندان بالا نبرید چرا که فضای میان بخش پشتی کمی خالی است و وقتی آن را فشار می‌دهیم به سمت داخل خم می‌شود. گذشته از این موارد، در بحث امنیتی، یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه دریافت می‌کنید که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. ممکن است یکی دو اشتباه عجیب‌وغریب در تشخیص اثر انگشت وجود داشته باشد اما این اسکنر نسبتاً سریع و قابل‌اعتماد به نظر می‌رسد.

و در آخر، مهم‌ترین نکته این که این گوشی از یک بلندگوی تکی در بخش پایینی خود بهره می‌برد که صدای چندان زیادی ندارد اما با این حال در بالاترین درجه‌ی صدا نیز نویز زیادی ایجاد نمی‌کند.

صفحه‌نمایش A12 واقعاً آن‌قدر روشن نیست که بتوان از آن در خارج از خانه به راحتی استفاده کرد؛ اما اگر قصد دارید در حین قدم زدن با دوستانتان یک یا دو پیام سریع را چک کنید، می‌توانید این کار را انجام دهد. حداقل نور راکد صفحه تا حد زیادی کم می‌شود تا در طول شب به طور تصادفی خود را کور نکنید!

این صفحه از AMOLED استفاده نمی‌کند، بنابراین انتظار رنگ‌های شگفت‌انگیز را نیز نداشته باشید؛ اما فناوری IPS حداقل در برابر سوختگی مقاوم است، رنگ‌ها را بی‌روح نمی‌کند و رنگ‌های مناسبی هم برای افراد معمولی تولید می‌کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هیچ نرخ تازه‌سازی دیوانه کننده‌ای از این صفحه دریافت نخواهید کرد و رزولوشن آن نیز ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که البته چنین چیزی این در این محدوده قیمت کاملاً قابل‌انتظار است.

شما در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی اختصاصی تکفارس از این گوشی اقتصادی سامسونگ را تماشا کنید. همچنین این ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p برای دانلود در دسترس شماست. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. لازم به ذکر است که می‌توانید این ویدیو را از طریق صفحه یوتیوب و آپارات تکفارس نیز دنبال کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

اینستاگرام تکفارس - سامسونگ گلکسی A12

تلگرام تکفارس

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید