نحوه‌ی جیلبریک کردن گوشی‌های آیفون - تکفارس 
نحوه‌ی جیلبریک کردن گوشی‌های آیفون - تکفارس 

نحوه‌ی جیلبریک کردن گوشی‌های آیفون

محمد رضا حیدری
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - 08:32
نحوه Jalibreak آیفون - نحوه جیل بریک آیفون

استفاده از دستگاه‌های آیفون جیلبریک شده ممکن است موضوع تازه‌ای برای بسیاری از کاربران دستگاه‌های اپل نباشد. استفاده از آیفون جیلبریک شده به کاربران اجازه می‌دهد تا بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که تا پیش از این نمی‌توانستند بر روی دستگاه خود نصب کنند را دانلود و نصب کرده و به محدودیت‌های بسیار کمتری نسبت به یک آیفون معمولی بر بخورند.

با این حال باید توجه داشت که جیلبریک کردن همانند هر عملیات مشابه دیگری می‌تواند باعث خرابی دستگاه و یا از بین رفتن اطلاعات آن شود که در این صورت باید بدانید تمامی مسئولیت‌ها بر عهده‌ی خودتان است.

پیش از شروع کار از تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از تمامی اطلاعات موجود بر روی تلفن خود اطمینان حاصل کنید. سپس مطمئن شوید که دستگاه شما جدیدترین نسخه‌ی منتشرشده‌ی نرم‌افزاری را بر روی خود دارد تا در هنگام انجام عملیات جیلبریک مشکلی پیش نیاید.

نحوه‌ی جیلبریک کردن گوشی‌های آیفون

نحوه‌ی جیلبریک کردن آیفون

  • Hexxa Plus را بر روی آیفون خود دانلود و نصب کنید. این لینک تنها برای دستگاه‌های آی‌اواس در دسترس است.
  • گزینه‌ی Allow و سپس Download را انتخاب کنید و پس از اتمام دانلود به مسیر Settings > Profile Downloaded بروید و لینک دانلود شده را انتخاب کنید.
  • پس از نصب برنامه، وارد آن شوید و گزینه‌ی Get Repos را انتخاب کنید. رپوی پیشنهادی ما رپوی Cydia است.
  • به App Managers Repo List رفته و آدرس http://ios.cyrepo.tk/ را کپی کنید.
  • یک‌بار دیگر وارد Hexxa Plus شوید و گزینه‌ی Extract Repo را انتخاب کنید. آدرس کپی شده را در اینجا وارد کنید و گزینه‌ی اوکی را انتخاب کنید.
  • گزینه‌ی دانلود را انتخاب کنید و پس از نصب فایل مدنظر گزینه‌ی Done را انتخاب کنید.
  • حالا می‌توانید برنامه‌های جیلبریک شده‌ی آی‌اواس را نصب کرده و یا اپ استور دیگری به‌جز اپ استور اپل را بر روی آیفون خود نصب کنید.

منبع: Digital Trends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید