معرفی بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز - تکفارس 
معرفی بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز - تکفارس 

معرفی بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز

سجاد باقریان
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - 18:00
معرفی و دانلود بهترین آنتی ویروس های ویندوز

بسیاری از افراد استفاده از آنتی‌ویروس را برای کامپیو‌تر‌های شخصی‌ خودشان واجب می‌دانند و آن‌ها را عضو جدانشدنی ویندوز تلقی می‌کنند، به هرحال استفاده از آنتی‌ویروس می‌تواند خیال شما را از امنیت کامل سیستمتان راحت کند و استفاده از آن‌ها مشکل خاصی را به‌وجود نمی‌آورد. با تمامی این شرایط اگر احساس می‌کنید که به یک آنتی‌ویروس برای کامپیوتر خود نیاز دارید، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید، زیرا در این مقاله بهترین آنتی‌ویروس‌ها برای ویندوز را به شما معرفی می‌کنیم و به بررسی کلی آن‌ها خواهیم پرداخت تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

‌‌‌‌‌‌

Kaspersky Total Security

بهترین آنتی ویروس ها

Kaspersky Total Security یکی از قدرتمند‌ترین و بهترین آنتی‌ویروس‌هایی است که می‌توانید بر روی سیستم خود نصب کنید، این آنتی ویروس کوچک‌ترین فایل‌ها و فعالیت‌های مشکوک را تشخیص می‌دهد و با اعلام آن به کاربر، اجازه پاکسازی خطر را درخواست می‌کند، پس با استفاده از این اپلیکیشن شما خیالتان به‌طور کامل از تهدید نشدن کامپیوترتان راحت خواهد بود.

Kaspersky Total Security دارای امکانات و ویژگی‌های مختلف و کاربردی‌ای است که می‌توانید همه‌ی آن‌ها را با هم خریداری کرده یا هر بخشی که نیازتان می‌شود را بخرید و از آن استفاده کنید. درواقع Kaspersky Total Security یک آنتی‌ویروس همه کاره است و علاوه بر مراقبت از سیستم شما، ویژگی‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • قیمت: نسخه کامل سالانه ۱۰۵ دلار
  • سازنده: kaspersky

ورود به سایت kaspersky


Bitdefender Antivirus Plus

بهترین آنتی ویروس ها

Bitdefender Antivirus Plus یک انتخاب منطقی برای هر کاربری خواهد بود و باید آن را یکی از بهترین‌ اپلیکیشن‌های این حوزه دانست. این آنتی‌ویروس کوچک‌ترین فعالیت‌های مشکوک را شناسایی می‌کند و نسبت به از بین بردن آن‌ها اقدام خواهد کرد.

سیستم اسکن همیشگی این اپلیکیشن با درگیر کردن درصد زیادی از قدرت پردازنده سیستم، اندکی رابط‌کاربری ویندوز شما را کند می‌کند که چندان خوشایند نیست، پس اگر کامپیوتر قدرتمندی ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ آنتی‌ویروس‌های سبک‌تر بروید. با استفاده از Bitdefender Antivirus Plus خیال شما از امنیت کامل سیستمتان راحت خواهد شد. البته هزینه خرید نسخه کامل این اپلیکیشن اندکی زیاد به نظر می‌رسد و نسب به رقبای خود گران‌تر می‌باشد.

  • قیمت: سنخه کامل سالانه ۱۲۰ دلار
  • سازنده: bitdefender

ورود به سایت bitdefender

مطالب مرتبط:


Norton 360 Deluxe

بهترین آنتی ویروس ها

Norton 360 Deluxe درواقع یکی از نسخه‌های آنتی‌ویروس نورتون می‌باشد و شما برای استفاده از این آنتی‌ویروس می‌توانید با توجه به خواسته‌های خودتان از نسخه‌های مختلف این اپلیکیشن استفاده کنید. همه‌ی نسخه‌های این آنتی‌ویروس از قدرت اسکن فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و از نظر امنیت همه‌ی آن‌ها را باید عالی دانست و تفاوت اصلی آن‌ها در امکانات مختلفی خلاصه می‌شود که مربوط به امنیت نمی‌شوند.

برای مثال Norton 360 Deluxe گران‌ترین و کامل‌ترین نسخه از آنتی‌ویروس نوترون می‌باشد که تمامی امکانات مختلف را در خود جای داده است، برای مثال شما از این آنتی‌ویروس می‌توانید برای ذخیره فایل‌ها در فضای ابری، تغییر آی‌پی و کار‌های دیگر استفاده کنید، پس باید Norton 360 Deluxe را یک اپلیکیشن همه‌ کاره دانست که البته قیمت بالایی هم دارد و همین نکته باعث می‌شود که بسیاری از افراد از نسخه‌های ارزان‌تر این آنتی‌ویروس‌ استفاده کنند.

  • قیمت: سالانه ۳۹ دلار
  • سازنده: NortonLifeLock

ورود به سایت NortonLifeLock


McAfee Internet Security

بهترین آنتی ویروس ها

McAfee Internet Security را باید قاتل ویروس‌ها و فایل‌های مخرب دانست، این آنتی‌ویروس به هیچ فایل مشکوکی رحم نمی‌کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را از بین می‌برد تا سیستم شما به خطر نیفتد. این آنتی‌ویروس یکی از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. به هر حال این آنتی‌ویروس کاملا بی‌عیب نیست و در شرایطی استفاده از آن اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

McAfee Internet Security همان‌طور که قاتل ویروس‌ها است، قاتل سی‌پی‌یو نیز می‌باشد، به طوری که با درگیر شدن درصد زیادی از پردازنده سیستم، رابط کاربری ویندوز با کندی مواجه می‌شود و بعضا در لودینگ‌ها به مشکل خواهید خورد، حتی این آنتی‌ویروس در سیستم‌هایی که بسیار قدرتمند نیستند بر عملکرد اجرای بازی‌ها نیز تاثیر می‌گذارد. اگر با این مسائل مشکلی ندارید، McAfee Internet Security می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

  • قیمت: نسخه التمیت سالانه ۷۰ دلار
  • سازنده: mcafee

ورود به سایت mcafee


Trend Micro Maximum Security

بهترین آنتی ویروس ها

Trend Micro Maximum Security یکی از آنتی‌ویروس‌های قابل‌قبول این روز‌ها می‌باشد که شاید در بین کاربران ویندوز از محبوبیت زیادی برخوردار نباشد، اما به هرحال نمی‌توان منکر قدرت آن در شناسایی فایل‌های مخرب شد و باید آن را یکی بهترین‌ها دانست. این آنتی‌ویروس با قیمت منطقی و عملکرد قابل‌قبول می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای هر نوع کاربری باشد.

از امکانات مختلف این اپلیکیشن‌ می‌توان به سیستم کنترل والدین، مدیریت رمز و … اشاره کرد که به شما این امکان را می‌دهد تا از Trend Micro Maximum Security علاوه بر از بین بردن فایل‌های مشکوک، در کارها‌ی دیگر نیز استفاده کنید و از امکانات متنوع آن بهره‌مند شوید. Trend Micro Maximum Security مانند بیشتر آنتی‌ویروس‌ها درصد زیادی از قدرت سی‌پی‌یو را صرف فعالیت‌های خودش می‌کند و در کل باید آن‌ را یک اپلیکیشن سنگین دانست.

  • قیمت: نسخه پرمیوم سالانه ۷۰ دلار
  • سازنده: trendmicro

ورود به سایت trendmicro


ESET Smart Security Premium

بهترین آنتی ویروس ها

ESET Smart Security Premium یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین آنتی‌ویروس‌ها است که در کشور خودمان بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند. می‌توان گفت بزرگ‌ترین نقطه‌قوت این آنتی‌ویروس سبک بودن آن است، به‌طوری که ESET Smart Security Premium درصد زیادی از سی‌پی‌یو و قدرت کامپیوتر شما را مصرف نمی‌کند و حتی سیستم‌های ضعیف نیز با آن به مشکل نخواهند خورد.

سبک بودن این آنتی‌ویروس به معنای قدرت ضعیف آن در اسکن کردن و از بین برد فایل‌های مخرب نیست، بلکه ESET Smart Security Premium عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد و می‌تواند کامپیوتر شما را از شر ویروس‌ها خلاص کند. قیمت نسبتا بالای این آنتی‌ویروس شاید یکی از مشکلات آن محسوب شود و اگر با قیمت آن مشکلی ندارید، حتما این آنتی‌ویروس را خریداری کرده و با خیال آسوده از کامپیوتر خود استفاده کنید.

  • قیمت: نسخه پرمیوم سالانه ۶۰ دلار
  • سازنده: ESET

ورود به سایت ESET

مطالب مرتبط:


Sophos Home Premium

بهترین آنتی ویروس ها

در انتها به سراغ آنتی‌ویروسی رفته‌ایم که شاید چندان قدرتمند نباشد، اما با توجه به قیمت کم آن نسبت به رقبا، می‌توان گفت که استفاده از Sophos Home Premium برای افرادی که نمی‌خواهند پول زیادی برای آنتی‌ویروس اورجینال بپردازند مناسب خواهد بود.

این آنتی‌ویروس از قدرت اسکن قابل‌قبولی برخوردار است و فایل‌های مشکوک را به خوبی شناسایی و حذف می‌کند. هم‌چنین امکانات مختلفی مثل مدیریت رمز، کنترل والدین و … در این اپلیکیشن وجود دارند که می‌تواند برای خیلی از کاربران مفید و کاربردی باشد. در مجموع باید Sophos Home Premium را یک آنتی‌ویروس  قابل قبول و نسبتا ارزان دانست.

  • قیمت: نسخه پرمیوم سالانه ۲۰ دلار
  • سازنده: sophos

ورود به سایت sophos


سوالات متداول:

آیا استفاده از آنتی‌ویروس باعث کندی سیستم می‌شود؟

  • بسیاری از آنتی‌ویروس‌ها برای اسکن همیشگی سیستم، درصد زیادی از سی‌پی‌یو را مشغول می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شد تا در نهایت سیستم کند شود، پس اگر سیستم شما چندان قدرتمند نیست، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از آنتی‌ویروس‌های سبک‌تر مانند ESET Smart Security Premium استفاده کنید.

با توجه به قیمت بالای آنتی‌ویروس‌ها، راهی برای استفاده رایگان یا ارزان‌تر از آن‌ها وجود ندارد؟

  • اولین راهی که به ذهن هرکسی خطور می‌کند، استفاده از آنتی‌ویروس‌های کرک شده است که با توجه به مسائل مختلف استفاده از آن‌ها پیشنهاد نمی‌شود. راه منطقی‌تر خرید اکانت‌ها از سایت‌های مختلف داخلی است که از این طریق می‌توانید با هزینه بسیار کمتر اکانت آنتی‌ویروس مد‌نظر خودتان را خریداری کنید.

اینستاگرام تکفارس

تلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.