قول زارع پور برای شبکه ملی اطلاعات - تکفارس
قول زارع پور برای شبکه ملی اطلاعات - تکفارس

قول وزیر پیشنهادی ارتباطات، زارع پور برای شبکه ملی اطلاعات و پهنای باند

مهدی ملکی
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - 18:57
زارع پور - وزیر ارتباطات

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جزئیات نشست این کمیسیون با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: آقای زارع پور خود را متعهد به مصوبات شورای عالی فضای مجازی در اجرای شبکه ملی اطلاعات دانست.

رضا تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌هایش گفت: در این جلسه آقای زارع پور مطابق با برنامه‌های مدنظر تا افق ۱۴۰۴ مباحثی را مطرح کردند و نمایندگان نیز صحبت‌هایی در خصوص برخی موارد داشتند.

مطالب مرتبط:

وی گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالات نمایندگان درباره شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد که خود را متعهد به اجرای این پروژه مطابق با مصوبات شورای عالی فضای مجازی می‌داند و این پروژه را حتماً اجرا خواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمان بندی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات تا سال ۱۴۰۴ بوده و وی تاکید کرد که تا پایان دولت سیزدهم طرح مصوب شورای عالی فضای مجازی مبنی بر معماری و طرح کلان شبکه ملی اطلاعات را عملیاتی خواهد کرد.

تقی پور با بیان اینکه در این جلسه نمایندگان سوالاتی در خصوص تکمیل پوشش ارتباطات و مشکلات ارتباطی برخی مناطق روستایی داشتند اظهار داشت: آقای زارع پور قول پوشش کامل شبکه ارتباطی کشور را دادند و تاکید کردند که پهنای باند کافی برای همه موارد استفاده، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که رویکرد وزیر پیشنهادی ارتباطات درباره طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی چیست گفت: در این جلسه صحبتی در این خصوص نشد.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.