رندرهای جدید گلکسی A30s در دو رنگ متفاوت فاش شد - تکفارس 
رندرهای جدید گلکسی A30s در دو رنگ متفاوت فاش شد - تکفارس 

رندرهای جدید گلکسی A30s در دو رنگ متفاوت فاش شد

افشین نوری
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - 09:43
گلکسی A30s

ما در ماه می امسال شاهد افشای رندرهای گوشی گلکسی A30s سامسونگ بودیم که یک ناچ قطره‌ای و سیستم دوربین سه‌گانه را برای آن نشان می‌داد. این رندرها، گلکسی A30s را در رنگ مشکی نشان می‌دادند، اما حالا رندرهای دیگری از این گوشی فاش شده که آن را در دو رنگ متفاوت آبی و سفید نشان می‌دهند.

مطالب مرتبط:

منبعی که این رندرها را منتشر کرده گفته است که گلکسی A30s مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی اینفینیتی V با رزولوشن +HD خواهد بود و از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. هرچند که ما قبلاً شاهد نسخه دیگر این گوشی با حافظه رم ۴ گیگابایت و تراشه هلیو G35 در بنچمارک گیک‌بنچ بوده‌ایم، اما منبع مذکور گفته است که نسخه اروپایی گلکسی A30s دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این منبع همچنین مشخصات قبلاً فاش‌شده‌ی این هندست را تائید کرده که شامل یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، سیستم دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

سامسونگ هنوز صحبتی درباره گلکسی A30s نکرده، اما صفحه پشتیبانی این گوشی هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی سامسونگ هند راه‌اندازی شده است که می‌تواند نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان معرفی آن باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید