هایلایت معرفی محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد - تکفارس  
هایلایت معرفی محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد - تکفارس  

هایلایت معرفی محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد آگوست ۲۰۲۱ [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - 11:28
سامسونگ گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ آگوست

همان‌طور که انتظار می‌رفت سامسونگ، گلکسی زد فولد ۳ را در رویداد آنپکد روز گذشته پیش معرفی کرد. سومین نسل از محصولات تاشوی این سری سامسونگ همراه با استاندارد IPX8 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و همچنین پشتیبانی از S Pen معرفی شد. این نسل از گلکسی زد فولد با مقاومت بیشتر نمایشگر و عملکرد بهبود یافته به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فولد ۳ به دو نمایشگر ۷.۶ اینچی آمولد داینامیک با نرخ تازه‌سازی پویای ۱۲۰ هرتز مجهز است. با این حال این محصول جدید به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است و برخلاف نسخه نسل پیش دیگر خبری از روزنه دوربین نیست. به این ترتیب گلکسی زد فولد ۳ تبدیل به اولین دستگاه این شرکت می‌شود که به یک دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است.

سامسونگ همچنین گلکسی زد فلیپ ۳ دومین گوشی تاشوی خود را در همین مراسم به نمایش گذاشت. این محصول همراه با طراحی جدید در هر دو نمایشگر به اضافه یک استاندارد IPX8 دقیقاً مانند گلکسی زد فولد ۳ به بازار عرضه خواهد شد.

اکنون گلکسی زد فلیپ ۳ مجهز به نمایشگر خارجی ۱.۹ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با رزولوشن ۵۱۲ × ۲۶۰ پیکسل است. این نمایشگر جدید به کاربران اجازه می‌دهد که اعلان‌ها را ساده‌تر بررسی کرده و همچنین از اپلیکیشن‌های بیشتری بدون باز کردن دستگاه استفاده کنند.

نمایشگر داخلی نیز تا حد زیادی ارتقا یافته است. این نمایشگر با وجود حفظ ابعاد ۶.۷ اینچی و نوع داینامیک امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، این بار از نرخ پویای ۱۲۰ هرتز هم پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط:

سامسونگ در کنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ از سبک‌ترین هدفون بی‌سیم خود یعنی گلکسی بادز ۲ هم رونمایی کرد. این هدفون دارای طراحی جدیدی است و با استفاده از سه میکروفون تعبیه‌شده در هر کدام از گوشی‌های خود می‌تواند صداهای محیطی را به‌خوبی حذف کند.

گلکسی بادز ۲ همچنین مجهز به یک اسپیکر داینامیک دوطرفه است که می‌تواند صداهای بسیار واضح و عمیقی در اختیار کاربران قرار دهد. وزن ۵ گرمی هر کدام از گوشی‌های بادز ۲ و همچنین وزن ۴۱.۲ گرمی کیس آن، این هدفون را تبدیل به سبک‌ترین هدفون بی‌سیم سامسونگ کرده است.

همانطور که گفته شد، میکرون‌های موجود در داخل هر یک از گوشی‌های گلکسی بادز ۲ وظیفه حذف صدا‌های محیطی را در هنگام گوش دادن به موزیک یا برقراری تماس تلفنی دارند. همچنین یک واحد اختصاصی ویس پیک‌آپ (VPU) روی این هدفون وجود دارد که به آن کمک می کند تا فقط صدای شما را برای مخاطب‌تان فیلتر کند و نه صداهای خارجی را.

سامسونگ سرانجام رو گذشته از ساعت‌های هوشند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک، اولین محصولات پوشیدنی خود که مجهز به سیستم عامل ور او اس گوگل و رابط کاربری واچ UI واچ هستند، رونمایی کرد. این ساعت‌ها افزون بر حسگرهای جدید، برای اولین بار میزبان یک تراشه ۵ نانومتری برای بهره‌گیری از ور او اس هستند.

جدای از تفاوت‌های اندک در طراحی گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک، اغلب مشخصات این دو مدل مشابه و یکسان است. گلکسی واچ ۴ در دو اندازه ۴۴ میلی‌متری (نمایشگر ۱.۳۶ اینچی) و ۴۰ میلی‌متری (نمایشگر ۱.۱۹ اینچی) روانه بازار می‌شود. گلکسی واچ ۴ کلاسیک از سوی دیگر در ابعاد ۴۶ و ۴۲ میلی‌متر با نمایشگرهایی یکسان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. تراکم پیکسل در نمایشگرهای مذکور ۳۳۰ppi خواهد بود. شما می‌توانید هایلایت کامل این مراسم را در زیر مشاهده و یا با کیفیت ۱۰۸۰p دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

 

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید