سامسونگ از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ رونمایی کرد - تکفارس 
سامسونگ از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ رونمایی کرد - تکفارس 

سامسونگ از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ رونمایی کرد

افشین نوری
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - 09:53
گلکسی بادز ۲

سامسونگ در کنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ از سبک‌ترین هدفون بی‌سیم خود یعنی گلکسی بادز ۲ هم رونمایی کرد. این هدفون دارای طراحی جدیدی است و با استفاده از سه میکروفون تعبیه‌شده در هر کدام از گوشی‌های خود می‌تواند صداهای محیطی را به‌خوبی حذف کند.

گلکسی بادز ۲ همچنین مجهز به یک اسپیکر داینامیک دوطرفه است که می‌تواند صداهای بسیار واضح و عمیقی در اختیار کاربران قرار دهد. وزن ۵ گرمی هر کدام از گوشی‌های بادز ۲ و همچنین وزن ۴۱.۲ گرمی کیس آن، این هدفون را تبدیل به سبک‌ترین هدفون بی‌سیم سامسونگ کرده است.

مطالب مرتبط:

همانطور که گفته شد، میکرون‌های موجود در داخل هر یک از گوشی‌های گلکسی بادز ۲ وظیفه حذف صدا‌های محیطی را در هنگام گوش دادن به موزیک یا برقراری تماس تلفنی دارند. همچنین یک واحد اختصاصی ویس پیک‌آپ (VPU) روی این هدفون وجود دارد که به آن کمک می کند تا فقط صدای شما را برای مخاطب‌تان فیلتر کند و نه صداهای خارجی را.

گلکسی بادز ۲

قابلیت حذف صداهای محیطی گلکسی بادز ۲ قادر است تا ۹۸ درصد این صداها را مسدود کند و سامسونگ ادعا کرده است که روی مودهای امبینت (Ambient Modes) این هدفون هم کار کرده که به کاربر اجازه خواهند داد تا در صورت تمایل شنیدن صداهای محیطی را نیز بشنوند. هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ همچنین از راهکاری یادگیری ماشین، برای تطبیق با صداهای محیطی مانند صدای خودروها، باد، ماشین‌های اورژانس و موارد دیگر، بهره می برد.

سامسونگ یک اپلیکیشن Galaxy Wearable نیز برای کاربران رایانه‌های شخصی ارائه کرده تا آن‌ها قادر به تنظیم کنترل نویز و اکولایزر گلکسی بادز ۲ باشند. این هدفون همچنین دارای یک راهکار اتو سوئیچ (Auto Switch) است که امکان سوئیچ کردن بین دستگاه‌های مختلف گلکسی (گوشی هوشمند، تبلت و نوت‌بوک) را فراهم می‌کند.

گلکسی بادز ۲

اما درباره کیس گلکسی بادز ۲ باید بگوییم که این کیس شبهات بسیار زیادی به کیس گلکسی بادز پرو دارد و مثل آن از یک باتری ۴۷۲ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. البته کیس بادز ۲ برخلاف کیس بادز پرو که فقط در یک رنگ سفید ارائه شده بود، در چهار رنگ گرافیتی، سفید، سبز و لَوِندر معرفی شده است.

سامسونگ گلکسی بادز ۲ از تاریخ ۲۷ آگوست به قیمت ۱۴۹ یورو در اروپا و به قیمت ۱۵۰ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد و شما می‌توانید با ۵ دلار یک گجت گلکسی اسمارت‌تگز هم در کنار آن بخرید.

سامسونگ همچنین مجموعه‌ای از کیس‌های شخص‌ثالث با طرح‌هایی از فیلم‌های جنگ ستارگان، سیمپسون‌ها و حتی یک کیس با شمایل گوشی جدید گلکسی زد فلیپ ۳ ارائه کرده که می‌توانید آن‌ها را نیز در کنار گلکسی بادز ۲ خریدارای نمایید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید